728 x 90

مذاكرات هسته اي,اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند حمید رسایی: خط قرمزهای نظام در توافق لوزان نقض شده است

-

آخوند حمید رسایی در مجلس ارتجاع
آخوند حمید رسایی در مجلس ارتجاع
آخوند حمید رسایی عضو مجلس ارتجاع در صفحه شخصی خود نوشت: در یک کلام خط قرمزهای صریح رهبر معظم انقلاب نقض شده است و دولت به جای همزبانی و همدلی با ملت در حال فضاسازی برای توجیه این کلاه گشاد است که بر سر گذاشته است.

وی افزود: سوم آذر سال ٩٣ یعنی یک سال و چهار ماه قبل وقتی توافقنامه ننگین ژنو امضا شد، هفته‌نامه ٩دی از اولین رسانه‌هایی بود که آن را جام زهر نامید و بنده از اولین نماینده‌هایی بودم که در مجلس وقتی ابوترابی امضای آن را تبریک گفت، به آن اعتراض کردم. برخی دوستان خودی این تیتر و آن اعتراض را عجولانه دانستند هر چند بعداً آنها هم نظرشان عوض شد.
امروز به‌جرأت می‌گویم توافقنامه جدید لوزان عقب‌نشینی‌های بیشتری نسبت به توافقنامه ژنو دارد، تحریمها باقی است، توافقنامه دو مرحله‌ای است و ابهامات متعدد در متن وجود دارد.
در یک کلام خط قرمزهای صریح رهبر معظم انقلاب نقض شده است و دولت به جای همزبانی و همدلی با ملت در حال فضاسازی برای توجیه این کلاه گشادی است که بر سر گذاشته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebcf9082-4f86-4210-ada8-9a3b9b9d2bb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات