728 x 90

تشدید سرکوب ,

یورش مجدد نیروهای سرکوبگر رژیم به روستاهای نصیر آباد و بندان سرباز

-

یورش مزدوران سرکوبگر رژیم به نصیرآباد
یورش مزدوران سرکوبگر رژیم به نصیرآباد
صبح جمعه 7فروردین نیروهای سرکوبگر انتظامی و امنیتی رژیم بار دیگر با دهها اتومبیل به روستاهای نصیرآباد و بندان رفته و چند خانه را محاصره و مورد بازرسی قرار دادند.
به گفته یکی از ساکنان محل، نیروهای سرکوبگر انتظامی به همراه چندین اتومبیل منزل "حافظ صلاح‌الدین سیدی" را محاصره کرده و با شکستن درب و شیشه‌ها وارد منزل شدند. در آن هنگام کسی در خانه نبوده و آنها دربهای اتاقها را هم شکستند و کلیه وسایل را بهم ریختند و بعد از ساعتی منطقه را ترک کردند.
شایان ذکر است که این اقدام نیروهای سرکوبگر در حالی انجام شد که حافظ صلاح‌الدین سیدی که یکی از علمای اهل سنت بلوچ بود در اردیبهشت سال 87 بعد از هفت ما اسارت در زندان مرکزی زاهدان به اتهام آخوند‌ساخته اقدام علیه امنیت ملی اعدام شده بود.
مزدوران سرکوبگر رژیم در روز جمعه 7فروردین همچنین به روستای دیگری از سرباز به نام بندان نیز رفتند و چند خانه از بستگان "حافظ صلاح‌الدین" را محاصره و تفتیش کردند.
یادآوری می‌شود اولین یورش نیروهای رژیم به این روستاها در تاریخ 14 دی 1393بود که طی آن 18نفر را بدون دلیل دستگیر کردند و این نفرات هنوز اجازه ملاقات با خانواده‌هایشان داده نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/245851a7-5fa1-4c8f-83f5-bf75388be373"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات