728 x 90

8 مارس روز جهانى زن,

رودی جولیانی: کشور من باید حفاظت ساکنان لیبرتی را تضمین کند، من از نقض عهد کشورم در قبال آنها شرمگین هستم

-

رودی جولیانی
رودی جولیانی
در گردهمایی بزرگ برلین بمناسبت روز جهانی زن، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک سخنرانی کرد.
وی با اشاره به مماشات غرب با فاشیسم هیتلری گفت: آیا تاریخ در حال تکرار شدن است؟ دیکتاتورها و فاشیستها تنها با زبان زور و زبان قدرت آشنایی دارند.
ما امروز بایک ایدئولوژی روبه‌رو هستیم که همه ما را به خطر انداخته است. ایدئولوژی که می‌خواهد حقوق پایه‌یی ما را نقض کند. چه کسی هست که به آخوندها بگوید قراردادی در کار نخواهد بود، مگر این‌که همه برنامه‌های اتمی خود را کنار بگذارد.
رودی جولیانی خطاب به زنان حاضر در جلسه گفت: ببینید که با خواهران شما در ایران، در سوریه و در یمن چه کار می‌کنند. با آنها به‌طور غیرانسانی رفتار می‌کنند. نمی‌توان این رفتار را تحمل کرد. این تحریف اسلام است. این اسلام تحریف شده چه بلایی بر سر زنان آورده است.
رودی جولیانی افزود: آمریکا با کسی مشغول مذاکره است که حقوق زنان را نقض کرده و دستور هزاران اعدام را داده است. این روحانی چه نوع اصلاح طلبی است؟! رفتاری که با زنان می‌شود غیرقابل تحمل است.
رودی جولیانی در ادامه سیاست اشتباه آمریکا در عراق را مورد حمله قرار داد.
رودی جولیانی گفت: به این گردهمایی بزرگ نگاه کنید، ببینید خانم رجوی چطور بیش از 100هزار نفر را در پاریس گرد می‌آورد. چطور می‌توانید بگویید آلترناتیوی در ایران وجود ندارد. این آلترناتیوی است که بر اصول، پایه‌ریزی شده است. یک ایران غیرهسته‌یی، ایرانی که در آن انتخابات آزاد برگزار می‌شود و جدایی دین از دولت.
رودی جولیانی بر ضرورت حفاظت از مجاهدان لیبرتی تأکید کرد. وی گفت: من به‌خاطر وضعیتی که در لیبرتی به وجود آمده است خیلی شرمگین هستم. کشور من به تک‌تک ساکنان لیبرتی تضمین حفاظتی داده بود. کشور من باید به تعهد خود در قبال لیبرتی پایبند باشد. باید همه ساکنان حفاظتشان تضمین شود.
مردم ایران آزاد می‌شود. آن روز دور نیست. رئیس‌جمهور ما به قیام‌کنندگان ایرانی پشت کرد.
ما باید در کنار مردم ایران قرار بگیریم. مردمی که خواهان آزادی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44bc8beb-7bc2-49fd-bc10-d2bc822f4864"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات