728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمع اعتراضی هزاران تن از پرستاران سراسر کشور در مقابل مجلس ایران + عکس

-

 -
-
هزاران تن از پرستاران از شهرهای مختلف میهن امروز در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برپا کردند. پرستاران در این تجمع که از پیش اعلام شده بود موفق شدند ممانعتهای اولیه پاسداران حفاظت مجلس را خنثی کرده و در برابر در شمالی مجلس دست به تجمع بزنند. تجمع‌کنندگان در ابتدا حدود 1000نفر بودند که با افزوده شدن صدها تن دیگر جمعیتی بالغ بر دو هزار تن شدند.

پرستاران معترض از شهرهای استانهای یزد، خراسان، همدان، مازندران، گیلان و اصفهان خود را به پرستاران تهرانی رساندند. یکی از پرستاران معترض گفت: تعداد پرستاران معترض بسیار بیش از اینهاست که خیلیها به‌دلیل مشکلات کاری و ضرورت رسیدگی به بیماران نتوانسته‌اند خودشان را به این تجمع اعتراضی برسانند.

یادآوری می‌شود این سومین تجمع اعتراضی پرستاران در برابر مجلس ارتجاع است که این بار در اعتراض به حرفهای وزیر بهداشت دولت روحانی مبنی بر ناچیز بودن تعداد پرستاران معترض تلاش کرد حقوق آنان را ندیده بگیرد.

پرستاران که تجمع شان تا حوالی ساعت 1130 ادامه داشت در بیانیه پایانی خود تأکید کردند تا رسیدن به خواسته‌هایشان به تجمعات اعتراضی ادامه خواهند داد.

 
 
 
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b1a1667-71a1-48a8-bd41-469ce9c022c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات