728 x 90

كمپ اشرف,

دولت عراق از ورود روغن ژانراتورها و مواد ضروری برای تصفیه آب جلوگیری می‌کند

-

شورای ملی مقاومت
شورای ملی مقاومت
نیروهای عراقی در ادامه محاصره ضدانسانی لیبرتی، در یک اقدام ضدانسانی چند روز است بر خلاف روال معمول از ورود مواد و الزامات ضروری برای تصفیه آب و روغن ژنراتورهایی که برق کمپ را تأمین می‌کنند جلوگیری می‌کنند. جلوگیری از ورود این مواد اساسی کمپ را با مشکل جدی آب آشامیدنی و برق روبه‌رو می‌کند. مراجعات متعدد ساکنان و نامه‌نگاریهای آنها به نمایندگان یونامی برای حل این مشکل در روزهای گذشته به جایی نرسیده است.
این محدودیت جدید و ضدانسانی که به‌وضوح بر اساس دستورالعمل رژیم آخوندی به اجرا در می‌آید در شرایطی است که بیش از دو ماه است نیروهای عراقی اجازه نداده‌اند که حتی یک لیتر بنزین برای رفت و آمد بیماران و مجروحان و توزیع مواد غذایی وارد کمپ شود.
این محاصره ظالمانه و جنایتکارانه نقض فاحش قانون انسان‌دوستانه المللی و قانون حقوق‌بشر بین‌المللی و نقض آشکار یادداشت تفاهم امضا شده بین ملل‌متحد و دولت عراق است و مسئولان آن قابل پیگرد و مجازات هستند.
مقاومت ایران با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب آمریکا و ملل‌متحد در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به این محاصره پزشکی و لجستیکی لیبرتی و آزادی عمل ساکنان برای دسترسی به نیازمندیها و خدمات ضروری است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
20بهمن ماه 1393 (9فوریه 2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a545022d-992f-4b36-8a19-1f294fde6d43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات