728 x 90

-

اعدام زندانی سیاسی هموطن بلوچ جیهند ریگی

-

جلادان رژیم آخوندی در حال راه اندازی چوبه دار
جلادان رژیم آخوندی در حال راه اندازی چوبه دار
سحرگاه امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه زندانی سیاسی جیهند ریگی ۲۸ ساله در زندان مرکزی زاهدان بدار آویخته شد. این زندانی سیاسی روز گذشته از زندان چابهار که در تبعید به‌سر می‌برد به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه‌گاه زندان زاهدان منتقل گردید و صبح امروز در زندان مرکزی زاهدان اعدام شد.
زندانی سیاسی جیهند ریگی حدوداً ۴ سال پیش با یورش مأموران بدنام وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران ولی‌فقیه دستگیر و به اداره اطلاعات زاهدان منتقل گردید. او ماه‌ها در سلولهای انفرادی اداره اطلاعات زاهدان تحت شکنجه‌های جسمی و روحی قرار داشت. بازجویان وزارت اطلاعات شرط آزادی وی را همکاری با آنها و ترور فعالان هموطن بلوچ توسط بستگان وی تعیین کرده بودند و بارها وی و خانواده‌اش تحت فشار، اذیت و آزار قرار گرفته بودند که با مأموران وزارت اطلاعات همکاری کنند و دست به ترور فعالان بلوچ بزنند اما این زندانی هرگز حاضر نشد که دست خویش را به خون بی‌گناهان آلوده نماید. زندانی سیاسی جیهند ریگی از جمله کسانی بود که جنایتهای مأموران ولی‌فقیه در زندان مرکزی زاهدان را افشا می‌کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c1dde73-a0c0-44b5-9c50-b36eb5a4be8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات