728 x 90

اخبار خاورمیانه,اخبار خليج فارس,

مراسم ترحیم ملک عبدالله پادشاه فقید عربستان با حضور رهبران جهان

-

مراسم ترحیم ملک عبدالله پادشاه فقید عربستان
مراسم ترحیم ملک عبدالله پادشاه فقید عربستان
امروز شنبه 4بهمن 93 در ریاض شخصیتها و سران کشورهای مختلف عربی و خارجی در مراسم ترحیم ملک عبدالله پادشاه فقید عربستان سعودی شرکت کردند. در این مراسم ملک سلمان بن عبدالعزیز و امیر مقرن ولیعهد او و امیر محمد بن نایف در کاخ سلطنتی در ریاض از سران کشورهای مختلف استقبال کردند. روز جمعه مراسم تدفین ملک عبدالله برگزار شد و پیکر وی بعد از ادای نماز در مسجد امام ترکی بن عبدالله در مقبره العود به خاک سپرده شد.
تعدادی از رهبران عرب و خارجی در مراسم ترحیم شرکت داشتند. از جمله رهبران عرب که در مراسم ترحیم شرکت داشتند، شیخ صباح احمد الصباح امیر کویت، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، شیخ حمد بن عیسی پادشاه بحرین و نیز نمایندگانی از دولت امارات و عمان بودند.
همچنین رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه، ابراهیم مهلب نخست‌وزیر مصر، نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان، عبدالقادر بن صالح رئیس مجلس امت الجزایر و رئیس‌جمهور کشور اتیوپی جزو شرکت کنندگان در این مراسم بودند.
در این مراسم ملک سلمان بن عبد العزیز پادشاه جدید عربستان بر اتحاد صفوف در میان مردم عربستان سعودی، خدمت‌گذاری به مردم و ادامه روشی که حکومت عربستان بر آن پایه‌گذاری شده است تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/120f2357-b6c8-4d23-8972-f2bdbcbf8263"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات