728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,پرونده هسته ای ایران,

خامنه‌ای: من با مذاکره کردن مخالف نیستم، تا هر وقت که می‌خواهند مذاکره کنند

-

خامنه‌ای در قم
خامنه‌ای در قم
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز چهارشنبه 17دی اعلام کرد نه تنها با مذاکره مخالف نیست بلکه می‌توانند تا هر موقع که بخواهند به مذاکره ادامه دهند.
ولی‌فقیه ارتجاع گفت: «با کمال وقاحت آمریکاییها دارند می‌گویند اگر در قضیه هسته‌یی ایران کوتاه هم بیاد، تحریمها یک جا و همه برداشته نخواهد شد این را صریح دارند می‌گویند این نشان‌دهنده این است که به این دشمن نمی‌شود اطمینان کرد، به این نمی‌شود اعتماد کرد، من با مذاکره کردن مخالف نیستم، مذاکره کنند تا هر وقت که می‌خواهند مذاکره کنند، من معتقدم باید دل را به نقطه‌های امیدبخش حقیقی سپرد نه به نقطه‌های خیالی.
آنچه لازم است این است که مسئولان کشور بحمدالله مشغولند، تلاش می‌کنند، کار می‌کنند عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاههای مسئول کمک کنند. همه باید به دولت کمک کنند، چون کار سخت است، دشوار است، دولتیها هم مراقب باشند دو دستگی تو مردم به‌وجود نیاورند حاشیه‌سازی نکنند، بعضی حرفهای غیرلازم مطرح نشود».
خامنه‌ای افزود: «امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکل درست کردند».
ولی‌فقیه ارتجاع در یک بیان دو پهلو گفت: « «حالا اگر شرط برداشتن تحریم را چیزی عنوان کنند که غیرتتان اجازه ندهد چه می‌کنید، یقینا هیچ مسئولی در کشور این را قبول نمی‌کند و بنابراین باید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم مصونیت داشته باشد». خامنه‌ای روشن نکرد که مصونیت در قبال تحریم آیا به‌معنای ادامه برنامه اتمی و دستیابی به سلاح اتمی است یا سرکشیدن جام زهر اتمی برای لغو تحریمها
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a795c84-89fe-4cde-8cb8-016307b838b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات