728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

فشارهای ضدانسانی بر زندانیان سیاسی در زندان یزد

-

فشار بر زندانیان سیاسی در یزد
فشار بر زندانیان سیاسی در یزد
بر اساس گزارشهای منتشر شده زندانیان سیاسی ـ عقیدتی در زندان یزد در شرایطی غیرانسانی و تحت فشارهای جسمی و روحی نگهداری می‌شوند. در حال حاضر حداقل ۱۳زندانی سیاسی ـ عقیدتی در زندان یزد زندانی می‌باشند.
این زندانیان در بند قرنطینه زندان نگهداری می‌شوند که فاقد هر گونه امکانات اولیه انسانی است.
این زندانیان در یک فضای بسیار محدود بدون امکان استفاده از هواخوری تحمل حبس می‌کنند و از هر گونه امکانات درمانی و بهداشتی محروم هستند و در اثر همین شرایط غیرانسانی و فشارهای روحی اکثر آنها به بیماریهای جسمی دچار شده‌اند.
اسامی تعدادی از زندانیان سیاسی ـ عقیدتی که در بدترین شرایط در زندان یزد نگهداری می‌شوند عبارتند از: ۱ـ کورش پاشایی ۳۵ ساله از سال ۹۱ از زندان ارومیه به زندان یزد تبعید شده است ۲ـ ایرج لهراسبی از شهروندان بهایی ۳ـ سهندعلی محمدی از زندانیان عقیدتی اهل حق ۴ـ-بخشعلی محمدی از زندانیان عقیدتی اهل حق ۵ـ عبادالله محمدی از زندانیان عقیدتی اهل حق ۶ـ طناز محمدی از شهروندان بهایی که در شرایطی غیرانسانی در زندان یزد در بند زنان به‌سر می‌برد. وی به‌خاطر اعتقاداتش به ۲ سال حبس محکوم شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8fc9d90-6e93-45cc-99c5-6c04dcc0e2da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات