728 x 90

اعتصاب زندانیان,اخبار اعتراضي,اذيت و آزار زندانيان

آغاز اعتصاب‌غذای خشک زندانیان سیاسی ارومیه

-

اعتصاب غذاى زندانيان سياسى در زندان مرکزی ارومیه
اعتصاب غذاى زندانيان سياسى در زندان مرکزی ارومیه
امروز شنبه ٢٤ روز از اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی زندان ارومیه می‌گذرد و در نتیجه این اعتصاب‌غذا وضعیت جسمانی شماری از این زندانیان وخیم و دژخیمان زندان نیز برای پایان دادن به این اعتصاب غذا، چند زندانی را تهدید به مرگ کرده‌اند.
یکی از زندانیان اعتصاب کننده اعلام کرد، از امروز شنبه ٢٢ آذرماه پس از ٢٤روز اعتصاب‌غذای‌تر، وارد اعتصاب‌غذای خشک شده‌ایم. و تا رسیدن به خواسته‌هایمان، اعتصاب‌غذای خود را ادامه می‌دهیم.
این زندانی همچنین گفت که امروز شکنجه‌گران اداره اطلاعات پس از احضار چهار زندانی سیاسی، آنها را تهدید به مرگ کرده‌اند و به آنها گفته‌اند که جان شما در دست وزارت اطلاعات است و مسئولان زندان نمی‌توانند کاری برای شما انجام دهند و یا در مورد شما تصمیم بگیرند.
وی هم‌چنین گفت مأموران دژخیم اطلاعات ضمن تهدید این زندانیان، به آنها گفته‌اند که «نه سازمانهای حقوق‌بشری و نه احمد شهید و نه هیچ کس دیگری نمی‌تواند برای شما کاری انجام دهد، اینجا ایران است و قوانین جمهوری اسلامی حاکم است».
شایان ذکر است که بسیاری از زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف با این زندانیان ابراز همبستگی کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5be6cdf-3f22-4065-9e5b-3e0b625f24b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات