728 x 90

اخبار اعتراضي,اذيت و آزار زندانيان,اقلیتهای مذهبي,

شیراز – بازداشت هموطن مسیحی ابراهیم حسین زاده

-

شیراز – بازداشت هموطن مسیحی
شیراز – بازداشت هموطن مسیحی
بازداشت هموطن مسیحی ابراهیم حسین‌زاده در شیراز
یکی از هموطنان مسیحی به نام «ابراهیم حسین‌زاده» توسط مأموران بدنام اطلاعات شیراز بازداشت شد. به گفته منابع آگاه، مأموران سرکوبگر و لباس‌شخصی رژیم در هفته آخر آبان ماه سال جاری این خادم کلیسای خانگی را در خانه‌اش بازداشت نمودند.
این منبع همچنین خبر داد، که احتمال می‌رود این هموطن مسیحی را پس از دستگیری، برای بازجویی بیشتر به بازداشتگاه اداره اطلاعات شیراز معروف به «پلاک ۱۰۰» منتقل نموده‌اند. تا لحظه انتشار این خبر از وضعیت سلامت این هموطن مسیحی پس از دستگیری اطلاعی دقیقی در دست نیست و تا کنون پیگیری خانواده برای مشخص شدن وضعیت وی نیز نتیجه‌ایی در بر نداشت.
شایان ذکر است که ابراهیم حسین‌زاده در منزل مسکونی خود مورد هجوم مأموران سرکوبگر لباس‌شخصی قرار گرفته است. مأموران پس از بازداشت نامبرده، به تفتیش و بازرسی منزل وی اقدام نموده و برخی از وسایل شخصی از جمله کتاب و وسایل ارتباطی نظیر تلفن همراه و کامپیو‌تر وی را نیز پس از ضبط به مرکز اداره اطلاعات شیراز منتقل کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d0369de-1af5-4fcf-b95e-463eb1f46bf5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات