728 x 90

روابط ایران و کشورهای منطقه,

کنفرانس ”ضد تکفیری“ تلاش پدرخوانده بنیادگرایی برای رد گم کردن!

-

صدور ارتجاع و  بنیادگرایی
صدور ارتجاع و بنیادگرایی
رژیم بنیادگرای آخوندی با راه‌اندازی نمایشی در قم تحت عنوان کنگره جهانی جریانهای افراطی و تکفیری، تلاش کرد تا به‌زعم خودش افکار عمومی کشورهای منطقه را نسبت به تفرقه افکنیها و عملکردهای بنیادگرایانه و تروریستی‌اش منحرف نماید.
پدر خوانده بنیادگرایی و تروریسم که انواع و اقسام جنایتهای ضدتاریخی و ضدبشری از جمله انواع شکنجه‌های وحشیانه، سربریدن مخالفان، قطعه قطعه کردن کشیشان مسیحی، قطع دست و چشم درآوردن ، اسیدپاشی روی زنان، چاقوکشی علیه دختران دانشجو، سرکوب دراویش و تخریب حسینه‌های آنها ، در پرونده‌اش وجود دارد، حالا برای شستن کاردها و دستهای خونینش اقدام به برگزاری چنین نمایشی آن هم با حضور تعدادی عناصر معلول الحال و جیره خوارش از چند کشور کرده است
وقیحانه‌تر این‌که رژیم تلاش دارد به شیوه فریاد کردن آی دزد، آی دزد، ضمن در بردن خود، فلش جنایاتش را به سمت دیگری بچرخاند و جنایاتش را در کشورهای اسلامی و به‌ویژه کشورهای منطقه تحت عنوان بیداری اسلامی توجیه کند.
رژیم که از کشتار روزانه مردم در سوریه توسط اسد آن هم با بمبهای غیرمتعارف بشکه‌یی و جنایات مالکی در عراق کاملاً حمایت می‌کند حال با حضور نمایندگان همین کشورها چنین کنفرانسی را برپا می‌کند.
آخوند مکارم شیرازی در کنفرانس مربوطه می‌گوید ”دشمنان اسلام جریان تکفیری را برای جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی به راه انداخته‌اند“و منظور از ”بیداری اسلامی“ درمنطق آخوندهای حاکم بر ایران همان گروه‌های بنیادگرا وتروریستی مانند حزب‌الشیطان درلبنان، سازمانهای جنایتکار بدر و عصائب اهل حق در عراق و گروه حوثیها دریمن است. جریاناتی که تماماً دست نشاندگان حاکمیت خونریز ولایت‌فقیه در تهران هستند.
ولی‌فقیه رژیم دردیدار با همین مزدوران و جیره خواران شرکت کننده در این کنگره از ”اقدامات بسیار خبیثانه جریان تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام“ نام می‌برد و اشک تمساح می‌ریزد، در حالی که بربریت آخوندی سنگسار کردن زنان را رافت و رحمت می‌داند و اعدام در ملاعام را از نشانه‌های عطوفت رژیم آدمخوار ولایت‌فقیه در حق مردم و آن را نشانه ”رحمت، تعقل ومنطق“ درحق انسانها می‌خواند.
جنایتهای ضدبشری آخوندهای حاکم بر ایران علیه مردم عراق و سرکوب تمامی صداهای حق‌طلبانه مردم عراق توسط دست‌نشانده‌اش مالکی، زمینه رشد و گسترش گروه داعش را به وجود آورده است.
تردیدی نیست که آخوندهای جنایتکار در وحشت از این‌که جبهه ضد بنیادگرایی جهانی، قطعاً موجودیت به‌غایت ارتجاعی آنها را تهدید می‌کند، نه تنها می‌خواهند رد گم کنند، بلکه می‌خواهند نان این هم را بخورند که گویا مخالف جریان داعش و تکفیریها هستند و... اما خوشا به مردم و مقاومت مردم ایران که رشته‌های فریب ودجالیت رژیم آخوندی را در نزد مردم ایران و افکار عمومی جهانی پنبه کرده‌اند و پرده از چهره تروریسم و بنیادگرایی این رژیم را در سطح جهانی بر گرفته‌اند. آن‌چنان که ملایان مجبور به راه‌اندازی این چنین شیوه هایی برای ”ایز“ گم کردن شده‌اند.
به یمن افشاگریهای مقاومت برحق مردم ایران رژیم آخوندی به‌مثابه پدرخوانده بنیادگرایی در سراسر جهان شناخته شده است. چنان‌که بر همه روشن است که این رژیم آخوندی است که با کمک تبلیغاتی، سیاسی، مالی، تسلیحاتی، آموزشی، و با سوء‌استفاده از احساسات مذهبی، جریانهای افراطی را راه‌اندازی و پشتیبانی می‌کند و الهام‌بخش تمامی این جریانهای ضدتاریخی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9efe09ae-8ba4-485f-923f-2e366c2a5631"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات