728 x 90

سرکوب زنان,

مزدور بسیجی، ضارب زنان جهرم با چاقو

-

بسیجی که به خوابگاه دختران حمله کرد
بسیجی که به خوابگاه دختران حمله کرد
بنا‌ به گزارش دریافتی، طی هفته گذشته ۱۱ مورد از حمله به زنان و دختران توسط بسیجیان خامنه‌ای در شهرستان جهرم در جنوب استان فارس باعث ترس و وحشت عمومی در این شهر شده است. زخمی شدن سه دانشجو و یکی از کارمندان دانشگاه جهرم و شکسته شدن شیشه‌های خوابگاههای دختران باعث ایجاد تجمع اعتراض آمیز دانشجویان این دانشگاه در روز سه‌شنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۳ شد که البته هم‌زمانی این حملات با مسمومیت غذایی در این دانشگاه باعث شد که عده‌یی این قضایا را مرتبط با هم بدانند.
به‌دلیل ناامنی زیاد دانشجویان از روز چهارشنبه کلاسها را تعطیل کرده و سر کلاس حاضر نشدند. مزدوران بسیجی در تمامی موارد، با چاقو به دانشجویان دختر حمله کرده بودند، همچنین در آخرین مورد دختری همراه با مادرش مورد حمله قرار گرفت که در این حادثه، شکم این دختر جوان نیز مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود. این در حالی بود که دوربین مداربسته ساختمانی، از این واقعه فیلم‌برداری کرده بود و ضارب را به همراه یک خودرو سمند سفید (خودروی پدر متهم) نشان می‌داد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، مزدوری که به این زنان حمله کرده، محمد بهشتی فر ۲۲ ساله و عضو بسیج «قطب آباد» از توابع جهرم است. گفته می‌شود پدر وی سرهنگ پاسدار جلیل بهشتی فر (جلیل اسفریزی) است که در حال حاضر فرمانده بسیج ضدمردمی قطب آباد (روستایی در فاصله ۱۰ کیلومتری جهرم) می‌باشد.
عوامل رژیم در جهرم تلاش می‌کنند تا عضویت وی در بسیج ضدمردمی را انکار کنند، اما سوابق و فعالیتهای وی در بسیج قطب آباد جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای را در خصوص عملکرد وی باقی نمی‌گذارد.
مزدور بسیجی محمد بهشتی فر گفته که این اقدامات را پس از شنیدن صحبتهای یکی از روحانیان که «ریختن خون بدحجاب را مباح شمرده است» انجام داده و هدف وی «اقدام عملی برای نهی از منکر» بوده است.
در بازجویی‌های اولیه وی هدف خود از این اقدامات را مبارزه با بدحجابی ذکر کرده و گفته است اهداف وی زنان و دخترانی بوده‌اند که حجاب کامل با چادر نداشته و با مانتو بوده‌اند.
گفتنی است پس از شناسایی وی، بلافاصله گزارشی مبنی بر «عدم سلامت روانی» وی تهیه و برای تأیید به پزشکی قانونی ارسال شده تا از هر گونه مجازات شدید قضایی جلوگیری به‌عمل آید.
بدیهی است که عوامل رژیم که از برملا شدن آمران این جریان در هراس به‌سر می‌برند تلاش می‌کنند تا به‌نحو مطلوب خود این پرونده را سرهم‌بندی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b7488ed-89fe-46f1-9e60-06ba177c4048"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات