728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

ارتش جدید شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

-

ارتش جدید شبه‌نظامیان مزدوران رژیم ایران در سوریه
ارتش جدید شبه‌نظامیان مزدوران رژیم ایران در سوریه
تلویزیون اورینت:
رژیم ایران دنبال برپاکردن ارتشی از شبه‌نظامیان در سوریه است. جزییات بیشتری از این طرح جنایتکارانه:
به گزارش رسانه‌های خبری رژیم ایران برای جلوگیری از سقوط دیکتاتور سوریه درصدد است با سازماندهی بیش از 100هزار مزدور تحت عنوان دجالگرانهٴ دفاع از اعتقادات اسلام ارتشی از شبه‌نظامیان جنایت‌پیشه را تشکیل دهد.
این مزدوران قرار است پس از آموزش جایگزین گروه تروریستی حزب‌الشیطان در سوریه شوند.
هر روز تعداد بیشتری از شبه‌نظامیان بنیادگرا توسط رژیم ایران روانه سوریه می‌شوند. گفته می‌شود در حال حاضر بین 30تا 40هزار نفر از این افراد در سوریه هستند که بیشتر آنها مزدوران رژیم ایران و از اتباع عراق، لبنان و افغانستان می‌باشند.
منابع مطلع می‌گویند، قرار است رژیم ایران، بار دیگر این نیروها را در قالب یک ارتش جدید سازماندهی کند. این کار با هدف گسترش نفوذ رژیم ایران و برای کمک به ارتش اسد است که در حال فروپاشی است. توان رویاروی با رزمندگان را از دست داده‌اند
مطابق طرح رژیم ایران شبه‌نظامیان جدید به‌تدریج جایگزین مزدوران حزب‌الشیطان در سوریه می‌شوند.
رژیم تهران برای این‌که بتواند طرح جدید خود را در سوریه پیش ببرد، تعدادی از سرکردگان و جنایتکاران با سابقه خود را که توانایی برپا کردن این ارتش را دارند به این سوریه اعزام کرده است.
این سرکردگان قرار است تعداد این مزدوران را به 100هزار نفر برسانند، آنها قبل از اعزام به سوریه توسط سپاه پاسداران توجیه می‌شوند. اغلب این مزدوران کسانی هستند که در ایران و افغانستان پرونده‌های قضایی و قاچاق مواد مخدر داشته‌اند.
مزدورانی که به سوریه اعزام می‌شوند، ماهانه مبلغ تقریبی 500دلار دریافت می‌کنند. آنها همچنین پاسپورت و حق اقامت در ایران یا سوریه را دریافت می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a395519f-9244-4bd1-8de6-ab56e7c4edee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات