728 x 90

افشاگريهاى اتمى مقاومت ايران,

نگرانی آخوندها از افشاگری جدید مقاومت ایران در مورد پارچین

-

افشاگری جدید مقاومت ایران در مورد پارچین در واشینگتن
افشاگری جدید مقاومت ایران در مورد پارچین در واشینگتن
رژیم آخوندی از افشاگری روز گذشته مقاومت ایران در مورد سایت اتمی پارچین ابراز نگرانی کرد. خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس نوشت: (مجاهدین) روز جمعه همزمان با انتشار گزارش تازه مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر تلاش کرد فضاسازی تازه‌یی علیه ایران به راه بیاندازد. آنطور که پایگاه «واشینگتن فری‌بیکن» گزارش داده، این گروهک… مدعی شده است که ایران دو اتاقک تست انفجاری در اختیار دارد که یکی از آنها یا در سایت نظامی پارچین است یا در جای دیگری از ایران.

روز جمعه 16آبان، مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشینگتن فاش کرد: دو مخزن انفجاری در پارچین وجود دارد که توسط شرکت آذرآب از شرکتهای قرارگاه ضدخاتم الانبیاء سپاه پاسداران ساخته شده‌اند. کسی که بر این طرح نظارت دارد سعید برجی نام دارد که از سرکردگان سپاه پاسداران است. در این کنفرانس مطبوعاتی، اسامی تعدادی دیگری از دست‌اندرکاران پروژه مخفی پارچین فاش شد از جمله هاشم نظام آبادی مدیر عامل شرکت معدنی کاوه پارس، محمد شریف سلطانی، غلامحسین کاتوزیان، سید محمدرضا سجادی و سید حسن امامی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2a0c13b-57bc-4057-96d0-7f0d26d4e7cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات