728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

اجلاس رسمی مجلس ملی فرانسه - سخنرانی نماینده پارلمان میرحبیب عضو کمیسیون خارجی مجلس ملی فرانسه و عضو کمیسیون خارجی مجلس ملی فرانسه

-

میرحبیب عضو کمیسیون خارجی مجلس ملی فرانسه
میرحبیب عضو کمیسیون خارجی مجلس ملی فرانسه
میر حبیب (نماینده مجلس، از حزب او د ای، عضو کمیسیون خارجی) : ... رژیم ایران قبل از هر چیز یک حکومت تروریستی است که از سازمانهای بنیادگرا حمایت و به آنها کمک مالی می‌کند. مسئولان فعلی رژیم ایران مستقیماً در اقداماتی مانند حملات در بوئنس آیرس بابت از بین بردن جان صد نفر در 1994 متهم شدند، و انترپول حکم بازداشت این افراد را صادر کرده است. رژیم ایران بیش از یک دهه سازمان ملل را فریب داده است و تلاش می‌کند که به بمب اتمی به هر قیمت دستیابی پیدا کند. از خودمان می‌پرسیم، چرا؟

آقای معاون وزیر، گول نخورید. اگر روحانی پای میز مذاکرات می‌آید، فقط برای برداشتن تحریمها و برای خریدن وقت برای ساختن سلاحهای اتمی نظامی است.

چه اتفاقی می‌افتد اگر این گروه‌های بنیادگرا چه شیعه یا سنی، یا حتی حکومتی مانند رژیم ایران داعش، در دست خود سلاحهای کشتار جمعی داشته باشند. آنها بالافاصله یا در زمان‌بندی متوسط و بدون کمترین تردید از آنها استفاده می‌کنند، مانند آن چه در سوریه رخ داد. آنها با این سلاحها تعصب ایدئولوژیک بی‌نظیری را نشان خواهند داد.

آقای معاون وزیر، اگر روحانی امروز خود را بیشتر از دوره احمدی‌نژاد درگیر مذاکره نشان می‌دهد، این فقط یک تاکتیک است و این تاکتیک جلوی اعدام 852نفر از شهروندان ایران در 15ماه گذشته را نگرفته است.

دیروز ما، دهها نماینده از همه گروهها در مجلس، کمونیست، سبزها، سوسیالیست، میانه، او ام پ، با هم در یک کنفرانس کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک متحد شدیم، و نخست‌وزیر دوران آقای میتران، یعنی خانم ادیت کرسون حضور داشت. ما فیلمهای وحشتناک حملات با اسید علیه زنان که متهم به بدحجابی شده بودند را دیدیم. باید سریع اقدام کنیم. فرانسه نباید ساکت بماند. شنبه گذشته، ریحانه جباری 26ساله فقط برای دفاع مشروع از خود و کشتن مردی که قصد تجاوز به او را داشت حلق‌آویز شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d050924-c8bd-4e18-ba34-f79852c63e31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات