728 x 90

کمپ لیبرتی,

بازتاب نامه سناتور مک‌کین به جان کری درباره حقوق مجاهدین در لیبرتی

-

سناتور جان مک کین
سناتور جان مک کین
خلیفه ارتجاع در تهران که بیت‌العنکبوت ولایتش با تظاهرات مردمی علیه جنایات وحشیانه اسید پاشی به لرزه افتاده و از تحولات منطقه و شکستهایش در عراق و سوریه در ترسی فزاینده به سرمی برد، از انتشار نامه سناتور جان مک‌کین به وزیر خارجه آمریکا در خصوص تضمین حقوق و حفاظت مجاهدین در لیبرتی، به فغان آمده است.

خامنه‌ای که یک سال پیش سرکرده سپاه تروریستی قدس را به مجلس خبرگان ارتجاع فرستاد تا جنایت علیه بشریت و حمله دژخیمان مالکی به اشرف را فتح الفتوح بزرگتر از مرصاد و نقطه عطفی در تحولات و سرنوشت کل منطقه اعلام کند، اکنون سرکردکان سپاه و نیروی تروریستی قدس را به صحنه فرستاده است تا در مورد خطر مجاهدین، نه فقط علیه نظام آخوندی در تهران، بلکه در سوریه و منطقه نیز، یقه درانی کنند.

منافقین موضوع نامه «مک‌کین» به جان کری
واکنش ترس‌آلود به‌صورت کلیشه‌یی در سایتهای زنجیره‌یی وزا رت و مزدوران تحت‌امر در داخله و خارجه نیز منتشر شده است تا به مصداق امت نالان، همه با هم به بازنشخوار آن علیه مجاهدین بپردازند و شحنگان اسید پاش ولایت را در وضعیت مصیبت بار، تنها نگذارند.

خبرگزاری سپاه پاسداران: اول آبان 93-داعش، بهانه تازه برای حمایت مک‌کین از (مجاهدین)
جان مک‌کین سناتور جمهوریخواه که به اتخاذ مواضع ضد (نظام ایران) مشهور است، در تازه‌ترین اقدام با ارسال نامه‌یی به «جان کری» وزیر خارجه آمریکا خواستار تأمین امنیت و جابه‌جایی (مجاهدین) از کمپ لیبرتی شد.
مک‌کین که به اتخاذ مواضع به‌شدت ضد (نظام) معروف است، در این نامه مدعی شده که در صورت ادامه فعالیتهای داعش،
(مجاهدین) در «خطر جدی» قرار خواهند گرفت. وی به همین بهانه از دولت آمریکا خواسته است که به‌دنبال یافتن جایی «ثابت و امن» برای ساکنان کمپ لیبرتی، باشد. ...
مک‌کین علاوه بر (مجاهدین)، با دیگر گروه‌های تروریستی از جمله گروه‌های مسلح فعال در سوریه نیز ارتباط نزدیک دارد و بارها با سران این گروهک‌ها دیدار کرده است.

خبرگزاری سپاه تروریستی قدس اول آبان 93: نامه «مک‌کین» به جان کری برای تشدید حمایتها از (مجاهدین) سناتور جمهوریخواه آمریکایی با ارسال نامه‌یی به وزیر خارجه کشورش از وی خواست به وضعیت (مجاهدین) توجه بیشتری کند...
در نامه‌این سناتور آمریکایی آمده است: «ما برای محافظت از این گروه از مخالفان حکومت ایران کمیته‌یی تشکیل داده‌ایم و مشتاقانه منتظر همکاری شما با این کمیته در روند اقدامات آن هستیم»
دولت آمریکا با وجود مواجهه با مشکلات داخلی، منابع این کشور را برای حمایت از تروریستهایی چون (مجاهدین) صرف می‌کند...
«شلتون»، ژنرال ارتش آمریکا...، خواستار حمایت مادی، سیاسی و استراتژیک آمریکا از این گروه شده بود که تا به امروز، این آشکارترین و عجیب‌ترین اعلام اتحاد آمریکا با تروریسم بوده است.
سالها بود که سازمان (مجاهدین) در فهرست سازمانهای تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفته بود اما مدت زیادی است که دولت آمریکا این گروه را از فهرست سازمانهای تروریستی خارج کرده است و کمکهای مالی، تسلیحاتی و پناهگاههای امن خود را در اختیار این گروه قرار می‌دهد.
ژنرال «شلتون» با اعلام حمایت از (مجاهدین) نشان داد که سیاست خارجی آمریکا قصد دارد که از ابزار تروریسم برای گرفتن امتیاز از تهران، استفاده کند. اگر طبیعت واقعی حمایت آمریکا از سازمانهای تروریستی مثل سازمان مجاهدین بیش از این شناخته شود، روایت حاضر برای فریب افکار عموم در مورد مداخله آمریکا در عراق و سوریه، با شکست مواجه خواهد شد.
دولت آمریکا سالها است که مشتاقانه از تروریست‌های سازمان مجاهدین حمایت می‌کند
دولت آمریکا علاوه بر این‌که دو پایگاه سابق نظامی خود در عراق را به‌عنوان پناه‌گاههای امن، در اختیار تروریست‌های سازمان (مجاهدین) قرار داد، سالها است که با کمکهای مالی و تأمین اسلحه، این سازمان را در جنگی نیابتی علیه نظام ایران حمایت می‌کند.
علاوه بر «شلتون»، ژنرال ارتش آمریکا، از دیگر سیاستمداران مهمی که واقعاً در بین حامیان سینه چاک (مجاهدین) و طرفداران آنها قرار دارند، می‌توان «رودی جولیانی»، شهردار سابق نیویورک سیتی، «هاوارد دین»، «تام ریج»، «جن لوئیس»، «اد رندل»، سفیر سابق «جان بولتون»، «لوئیس فره»، ژنرال بازنشسته، «وستلی کلارک»، «لی همیلتون»، ژنرال «جیمز جان»، فرمانده سابق نیروهای دریایی آمریکا و «آلن درشوویتز» را نام برد.
اما نقطه اوج سرگیجه سپاهیان خامنه‌ای در دلسوزی برای ریاضت اقتصادی در آمریکا و مراقبت‌های درمانی، و زیرساختهای این کشور است و در حالی که از صرف منابع آمریکا برای مجاهدین ناراحتند، به کلی فراموش کرده‌اند که تا دیروز می‌گفتند این مجاهدین هستند که به سیاستمداران ارشد آمریکایی پول می‌دهند.
به شاه بیت سوزنامه خبرگزاری تروریستی قدس در این خصوص توجه کنید:
در حالی که دولت آمریکا با مسائل داخلی هم‌چون مراقبت‌های درمانی، زیرساخت‌ها، آموزش، اشتغال، صلح و رفاه دست و پنجه نرم می‌کند، منابع این کشور را برای حمایت از تروریستهایی چون سازمان (مجاهدین) صرف می‌کند. در نتیجه مجبور است که برای تأمین منابع مالی ماجراجویی‌های خود در خارج از کشور، ریاضت اقتصادی را به مردم خود تحمیل کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c99a682-f65f-4e05-8ef9-a18312f6fa43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات