728 x 90

-

پیام مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران، خواهر مجاهد زهره اخیانی - ۲۷مهر ۱۳۹۳

-

خانم زهره  اخیانی
خانم زهره اخیانی
خواهر مریم عزیزم،
با تبریک 30مهر از جانب مژگان و صدیقه و فهیمه و خودم

و از جانب همهٴ مجاهدان اشرفی در لیبرتی
پیامتان دربارهٴ برپایی شورای مرکزی با ”هزار زن قهرمان“ در راستای ”هزار اشرف“ را که از 3سال و نیم پیش یعنی از فردای 19فروردین دربارهٴ آن پیوسته تأکید کرده‌اید، به‌گوش جان شنیدم.

خودتان به‌تعهدات انجام نشده در این باره، سرفصل دو ساله در شهریور92 و آنچه که در 92 و 93 در اشرف و لیبرتی و عراق در نبرد نابرابر با ارتجاع و استعمار گذشت، اشاره کرده‌اید و نیازی نمی‌بینم که بیشتر در این باره عذر تقصیر بخواهم.

اما هنوز هم در گوشهایمان زنگ می‌زند که بعد از 19فروردین گفتید تجربه 10‌ساله خواهران ذیصلاح‌مان در این جنگ بغرنج و پایداری پرشکوه در کارزار کبیر فروغ اشرف و بعد هم در اسطورهٴ اشرف، به اوج رسید و این ”تمامی ساختار مجاهدین و ارتش آزادیبخش را در می‌نوردد…“.

این را هم همیشه گفته‌اید که تشکیل و فرم دادن آن هزار زن قهرمان که آن روی سکه هزار اشرف است، مستقیماً قلب ایدئولوژی و فرهنگ ارتجاع زن‌ستیز را هدف قرار می‌دهد و همگی مجاهدین را اعم از برادر و خواهر، در هر کجا که باشند، در مسیر سرنگونی رژیم ضدبشری و آزادی تمام مردم ایران به‌جلو پرتاب می‌کند.

بحثهای شما در سال1376 در مورد ”هزار همردیف“ را هم همهٴ خواهران و برادرانمان به یاد دارند و به نظر ما قبل از هر چیز، منتهای پاکبازی و خلوص و فروتنی خودتان را بازتاب می‌کند.

در هر حال از همین امروز و از همین لحظه می‌توانید بر روی تشکیلات نوین مجاهدین، اعم از خواهران و برادرانمان، با بر پایی شورای مرکزی مرکب از هزار زن ذیصلاح انقلابی مجاهد خلق که آن روی سکة هزار اشرف است، حساب کنید و ما در رزمگاه لیبرتی، به‌رغم همهٴ محدودیتها که می‌دانید، حداکثر تلاش خود را، با همان ”رأی صلاحیت و به‌اتفاق آرا“ به‌عمل می‌آوریم.

برای سهولت و سرعت در کار و رسیدن به زمانبندی که در پیامتان گفته بودید، یعنی حداکثر تا پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان، من، مژگان و زهرا را به‌عنوان رئیس و نایب‌رئیس شورای مرکزی معرفی می‌کنم.

به‌طور مشخص پیشنهاد من به خواهران و برادرانم و خود شما که تقاضا دارم این دو را قانع کنید، این است که:
مژگان (خواهر مجاهد مژگان پارسایی جانشین رهبری مقاومت در اشرف و لیبرتی) علاوه بر همه مسئولیتهایش، از همین امروز ریاست شورای مرکزی مجاهدین را بپذیرد.

زهرا (خواهر مجاهد زهرا مریخی هماهنگ‌کننده دفاتر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت) هم علاوه بر همه کارهایش، نایب‌رئیس شورای مرکزی باشد و در این رابطه مسئولیت بپذیرد.

در پایان افتخار دارم نخستین تبریک را به‌خاطر تشکیل شورای مرکزی تقدیمتان کنم.

فدایتان- زهره اخیانی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5e85880-bc88-4e91-8f0e-151d0044a16d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات