728 x 90

اخبار سوريه,

هلاکت دهها تن از مزدوران اسد در حلب

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رژیم ایران برای سر پا نگه‌داشتن اسد، مجبور است این روزها به‌طور علنی‌تری در جبهه‌های جنگ وارد شود:
از شهر حلب و منطقه المحالج خبر می‌رسد، نیروهای اسد که قصد عبور از این منطقه را داشتند، به کمین رزمندگان افتادند و دست‌کم 30تن از آنان به هلاکت رسیدند. همزمان، نبردهای رزمندگان در جبهه خالدیه که از مهمترین مناطق درگیری به‌شمار می‌رود، بار دیگر شعله‌ور شده است

رژیم اسد سعی داشت در منطقه خالدیه اقدام به پیشروی کند، مرتفع بودن این منطقه آن را به منطقه‌یی استراتژیک تبدیل کرده است، رزمندگان از این منطقه به پایگاههای اسد مشرف هستند و نیروهای اسد نیز به‌منظور بالا بردن فشار بر روی مناطق آزاد شده نیاز به در اختیار داشتن جبهه‌ی خالدیه دارند.
 
 

یک رزمنده: منطقه خالدیه را نباید از نبردهای حندرات جدا دانست، نیروهای اسد سعی داشتند با عبور از این منطقه، به رزمندگان در حندرات ضربه بزنند و امنیت جاده کاستلو را نیز به دست بگیرند، اما این یک خیال خام بود که با مقاومت رزمندگان نقش بر آب شد.

در درگیری که در منطقه المحالج بین رزمندگان و نیروهای اسد درگرفت، دست‌کم 30تن از مزدوران کشته و بار دیگر این نیروها شکست سختی را طی روزهای گذشته تجربه کردند.
 
 

یک رزمنده: ارتش اسد تلاش کرد به سمت خالدیه پیشروی کند، به لطف خدا ما توانستیم با وارد کردن تلفات و خسارت زیاد آنها را متوقف کنیم، الآن عمده نیروهای اسد را عوامل رژیم ایران در این منطقه تشکیل می‌دهند، اما جبهه ما قوی در مقابل آنها ایستاده است.

ضرباتی که نیروهای اسد در این منطقه دریافت می‌کنند بر تعادل نظامی در شهر حلب تاثیر مستقیم دارد، رزمندگان تمامی مواضع خود را مستحکم و با توپهای دست‌ساز معروف به جهنم دشمن را زمین‌گیر کرده‌اند. از سوی دیگر رژیم درمانده اسد برای جبران شکستهایش به پرتاب بشکه‌های انفجاری بر روی مناطق مسکونی و منازل مردم در این شهر ادامه می‌دهد.

یک رزمنده: ما این‌جا در جبهه خالدیه هستیم، مأموریت اخص ما مراقبت از جبهه روبه‌رو است، تابه‌حال تعدادی از نفرات دشمن را که در بین آنها عوامل رژیم ایران بودند به هلاکت رساندیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92829048-56cc-4a5f-8613-aef838566228"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات