728 x 90

جنايات جنگي,

پاسداشت جنگ ضدمیهنی خمینی، چرا؟

-

آثار جنگ ضد میهنی خمینی
آثار جنگ ضد میهنی خمینی
درسالگشت جنگ منحوس و ضدمیهنی خمینی، سران و مهره‌های رژیم آخوندی این روزها یکی پس از دیگری به صحنه می‌آیند و اندر باب ضرورت و فواید جنگی که خمینی آن را ”نعمت“ می‌دانست سینه چاک می‌دهند، همایش و نمایشگاه تشکیل می‌دهند، تا با پاسداشت وقیحانه خیانت بزرگی که خمینی با جنگ در حق مردم ایران کرد و یک نسل را به نابودی کشاند، فضای شوم و منحوس آن را هم‌چنان درا ذهان باقی نگهدارد. چرا که چنته نظام در زمینه آبادانی، رشد و توسعه خالی است و در این زمینه‌ها دستاوردی ندارد، پس باید خلأ را با گرامیداشت جنگ لعنتی خمینی پرکند.
به‌دلیل ورشکستگی رژیم، شبکه‌های تلویزیونی رژیم و ایادی ریز و درشت آن بسیج شده‌اند و روضه جنگ می‌خوانند و مرثیه سرایی می‌کنند و صحنه‌های جنگ شوم و ننگین را با غلو، دروغ و نیرنگ برای نیروهای وارفته نظام رنگ و لعاب می‌زنند و شکست خمینی در جنگ و گل گرفته شدن در تنور جنگ‌طلبی خمینی را پیروزی جلوه می‌دهند.
در همین رابطه سپاه ضد‌مردمی در بیانیه‌یی که برای پاسداشت دفاع نامقدس خمینی صادرکرده تأکید می‌کند، سازمانها و نهادهای فرهنگی و رسانه‌یی رژیم در بازخوانی و معرفی ابعاد و زوایای مختلف آن تمامی سعی و کوشش خود را به‌کار ببرند
از فرط همین پیسی و افلاس است که سردمداران و رسانه‌های رژیم جنگ ضدمیهنی خمینی را ”کوثر همیشه جاری“ می‌دانند و برای آن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای ضد‌ملی و ضدمیهنی تشکیل می‌دهند، چرا که نظام ولایت‌فقیه همواره از جنگ و خونریزی، صدرو تروریسم و ارتجاع ارتزاق کرده است.
پس باید همواره دمل چرکینی به نام فرهنگ جنگ نفرین شده خمینی تازه باشد، تا رژیم آخوندی، سردمداران آن و آخوندها از این فرهنگ کثیف ارتزاق کنند.
خمینی جنگ ضدمیهنی را راه انداخت تا سرپوشی باشد بر ناتوانی رژیمش در سازندگی وپ اسخگویی به خواستهای مبرم مردم، جنگ را راه انداخت تا سرپوشی باشد برای اختناق.
زیرا رژیم قرون وسطایی‌اش به‌طور ماهوی عاجز از پاسخگویی به نیازهای انسان عصر حاضر بود. خمینی بنا برطینت ضدبشری‌اش پتانسیل آزاد شده در انقلاب ضدسلطنتی را در تنور جنگ ضدمیهنی ریخت و تا آنجا که توانست در آتش آن دمید و آن را ادامه داد تا سرپوشی برای مشکلات و بحرانهای رژیمش باشد.
خمینی وقیحانه گفت: ”هر روز ما در جنگ برکتی داشته‌ایم“ و خامنه‌ای نیز اکنون می‌گوید جنگ برای ما آبرو بود و سایر وراث خمینی هم پاسداشت جنگ را برکت و تداوم برکات دیدگاه ارتجاعی آن دجال می‌دانند.
اکنون که رژیم در محاصره بحرانها است و توان جنگ‌افروزی مستقیم را ندارد، اما از همان الگوی خمینی پیروی می‌کند و تا می‌تواند شکستهای خمینی درجنگ ضدمیهنی را به‌عنوان پیروزی به خورد نیروهای وارفته می‌دهد، نکبت و نقمت جنگ را نعمت جا می‌زند، و تازه پاسدار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای جنگ ضدمیهنی طلبکار است که آثار این جنگ ضدمیهنی خوب حفظ نشده است.
دستاورد جنگ ضدمیهنی خمینی و آثار آن برای مردم ایران این است که تنها در طرف ایران 1 میلیون کشته و 2 میلیون معلول و مجروح و میلیونها آواره و بیش از هزارمیلیارد دلار خسارت بر جای گذاشت.
وزیر آموزش و پرورش رژیم در سال67 اعلام کردکه در این جنگ، 450هزار دانش‌آموز به جبهه ها فرستاده شدند. این دانش‌آموزان در تاکتیک حمله با امواج انسانی با عنوان سربازان یک بار مصرف مورد استفاده قرار گرفتند. رفسنجانی در نماز جمعه روز 9آبان سال 1376 اعتراف کرد که 36هزار تن از این کودکان دانش‌آموز در جبهه ها جان خود را از دست دادند. رفسنجانی همچنین اعتراف کرد که یک قرن درآمد نفت ایران یعنی متجاوز از 1000 میلیارد دلار به تنور این جنگ ریخته شده است.
این است آثار و دستاوردهای جنگ ضدمیهنی خمینی برای مردم ایران که این روزها رژیم آخوندی برای سرپوش گذاشتن بر بحرانها و مشکلاتی که این رژیم را احاطه کرده است آن را در بوق وکرنا کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd516860-b9a2-4726-a67d-f2821e7ca2f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات