728 x 90

روابط ایران انگلیس,

حمله بسیجی‌ها به روحانی به‌خاطر سکوت در برابر تهاجم نخست‌وزیر انگلستان

-

بسیجیان یکی از دانشگاههای ایران
بسیجیان یکی از دانشگاههای ایران
بسیجیهای خامنه‌ای در 9 دانشگاه طی نامه‌یی خطاب به آخوند روحانی، با اشاره به شکست سیاستهای وی در برابر غرب نوشتند: مذاکرات و گفتگو با چاشنی لبخند بسیار سریعتر از آنچه تصور می‌شد رنگ باخت. در جریان دیدار جنابعالی با نخست‌وزیر روباه پیر که با سردی به لبخندهایتان پاسخ داد و ساعتهایی بعد در نشست سازمان ملل‌متحد با گستاخی هرچه تمام بار دیگر با ادعاهای واهی به ملت ایران توهین نمود، بر همگان آشکار گردید که برای صیانت و دفاع از منافع ملی می‌بایست راهی دیگر جایگزین سیاست لبخند گردد.

مزدوران بسیجی که نامه‌شان توسط خبرگزاری سپاه پاسداران (5مهر) انعکاس یافته، روحانی را به‌خاطر عدم پاسخگویی به نخست‌وزیر انگلستان مورد حمله قرار داده و نوشتند: «پس از اظهارنظرهای سخیفانه و بی‌شرمانه نخست‌وزیر انگلستان، انتظار آن می‌رفت که در زمان سخنرانیتان در تریبون سازمان ملل‌متحد به این گستاخی که تنها چند ساعت پس از دیدار با رئیس‌جمهور اسلامی ایران بود، پاسخی دندان شکن و قاطع بدهید تا از این طریق از عزت و منافع ملی کشور عزیزمان دفاع نمایید، لیکن متأسفانه حتی به‌طور تلویحی به این بی‌ادبی و توهین به ملت ایران پاسخی در خور و شایسته ندادید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acd0e320-a808-40f3-af75-0eb681a2b8e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات