728 x 90

اخبار اعتراضي,زندانیان سیاسی,دراويش,

دومین روز تجمع اعتراضی دراویش و دستگیری گسترده در تهران

-

 -
-
صبح امروز یکشنبه 30شهریور اعضای خانواده‌های دراویش زندانی و جمع کثیری از دراویش از سراسر شهرهای ایران برای دومین روز متوالی در مقابل دادسرای ارتجاع تجمع کردند و خشم خود را از موج دستگیریهای روز شنبه و رفتار ضدانسانی با زندانیان ابراز کردند.

مأموران سرکوبگر گارد ضدشورش، مزدوران لباس‌شخصی اطلاعات و مزدوران بسیج ضد‌مردمی به تجمع‌کنندگان یورش بردند و تعداد زیادی از آنان را دستگیر کردند.

دژخیمان خامنه‌ای، دستگیر ‌شدگان را با حداقل 20 ون نیروی انتظامی به کلانتریها منتقل کردند.

آنان مادران سالخورده و اعضای خانواده‌ها دراویش را به پارکینگ شهرداری، در پشت کوچه حسینیه امیر سلیمانی منتقل کردند تا مانع پیوستن جمعیت به معترضان شوند.

بنا‌ به گزارش دریافتی حداقل هزار تن از دراویش گنابادی هم‌اکنون در این پارکینگ محاصره شده و مأموران سرکوبگر سعی می‌کند از پیوستن مردم به آنها جلوگیری کنند.

خانواده‌های دراویش زندانی و سایر دراویش که دیشب در حسینیه امیر سلیمانی گذرانده بودند، امروز صبح توسط نیروهای لباس‌شخصی و گارد ضدشورش محاصره شده و مانع خروج آنان از محوطه مقابل حسینه به سمت دادستانی شدند.

ضرب و شتم وحشیانه مادران و دختران دراویش در مقابل دادستانی ارتجاع باعث خشم تجمع‌کنندگان گردید.

این حرکت گسترده اعتراضی در حمایت از دراویش زندانی در اوین و شیراز صورت می‌گیرد که از 9شهریور در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef4cddf8-364a-4d94-892d-4a94cad77f3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات