728 x 90

اخبار سوريه,

تسخیر ۵مرکز مهم نظامیان اسد در حما توسط رزمندگان

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه در حما با هجوم هماهنگ به مراکز نظامیان اسد، 5مرکز مهم را به کنترل خود درآوردند:
در شرق شهر صبوره از توابع حما، 9تن از نیروهای دشمن در کمین رزمندگان کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. در این عملیات رزمندگان با سلاحهای نیمه سنگین خود به یک ستون از مأموران اطلاعات هوایی اسد یورش بردند و تمامی مزدوران کشته و زخمی شدند.
در همین حال رزمندگان در غرب شهر محرده به یکی از مراکز موسوم به دفاع وطنی حمله کردند و ضمن به هلاکت رساندن دو تن از سرکردگان رده بالای این نیروها، تعدادی دیگر از مزدوران را از پای درآوردند.
مراکز رژیم اسد در منطقه عزیزیه، صبوریه، شبحا و فرودگاه نظامی این شهر در زیرموشکهای گراد رزمندگان قرار داشتند. در این عملیاتی هماهنگ تلفات و خسارات زیادی به نیروهای اسد وارد شد.
پیشروی رزمندگان در جنوب منطقه حلفیا به آزادسازی 5موضع نظامی‌انجامید. در این سلسله عملیات رزمندگان تعداد زیادی از مزدوران را از پای درآوردند و تجهیزات زیادی از دشمن را منهدم کردند و مقادیری سلاح سبک و نیمه سنگین را به غنیمت گرفتند.
این پیشروی رزمندگان با درگیریهای گسترده و نفس‌گیر همراه بود. رزمندگان توانستند مواضع استراتژیک این منطقه را تسخیر کنند. رزمندگان برای این‌که بتوانند طرح عملیاتی خود را به اجرا بگذارند، هم زمان در چند محور خصوصاً در «زبردین» و «محرده» مراکز نظامیان اسد را زیر شدیدترین حملات موشکی قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/beab4cc2-f966-4e37-bcbb-e2fea8346e98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات