728 x 90

دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد: اسناد مربوط به مجاهدین جمع‌آوری و حدود ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه ارسال شده است

شهیدان مجاهد خلق که توسط رژیم آخوندی اعدام شده‌اند
شهیدان مجاهد خلق که توسط رژیم آخوندی اعدام شده‌اند

دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد

بر اساس دعوتی که وزارت اطلاعات انجام داد

اسناد مربوط به مجاهدین و حدود ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه ارسال شده

امیدواریم آرای قانونی علیه جریان مجاهدین صادر شود

 

محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی جلاد روز چهارشنبه ۸آذر به خبرگزاری رسمی رژیم گفت:

درباره دادگاه مجاهدین که قرار است ۲۱ آذرماه تشکیل شود؛ خوشبختانه در دولت سیزدهم با پیگیریهایی که انجام شد و بر اساس دعوتی که وزارت اطلاعات انجام داد، اسناد مربوط به جنایت‌های مجاهدین جمع‌آوری شد و حدود ۱۰۰ پرونده به قوه قضاییه ارسال شد.

دهقان خاطرنشان کرد: با پیگیری دولت و وزارت اطلاعات این پرونده در حال رسیدگی در قوه قضاییه است و امیدواریم آرای قانونی علیه جریان مجاهدین صادر شود.

ناظران سیاسی ابراز امیدواری مسخره دولت جلادان به «صدور آرای قانونی علیه جریان مجاهدین» بعد از چهار دهه صدور و اجرای احکام اعدام و قتل‌عام توسط خمینی و خامنه‌ای و سر دژخیمان قضاییه جلادان، را نشانه درماندگی رژیم در برابر ضربات آتشین و پی‌درپی کانون‌های شورشی به شعبه‌های قضاییه جلادان و سرمار جنگ‌افروزی ارزیابی می‌کنند. به‌خصوص که بحرانهای درونی و بیرونی ولایت ارتجاع به‌رغم حساب و کتابهایش روی جنگ‌افروزی و صدور بحران به خارج از مرزها، در حال سرباز کردن و آوار شدن روی سرمار است.

از این پیش‌تر، سخنگوی مجاهدین درماندگی حکومت آخوندی و این قبیل موضع‌گیریهای مسخره سرکردگان دولت و قضاییه جلادان را تف سر بالا که بر ریش خامنه‌ای و آخوندها فرود می‌آید، توصیف کرده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fcebad3-2533-4397-83bc-a7afccdd94f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات