728 x 90

گردهمايي 10 شهريور93,

ژنرال هیو شلتون: رژیم ایران بخشی از مشکل عراق و خاورمیانه است، نه راه‌حل آن

-

ژنرال هیو شلتون
ژنرال هیو شلتون
ژنرال هیوشلتون با گرامی داشت یاد 52 شهید قهرمان اشرف گفت: فداکاری آنها بیهوده نبود آنها مثالی برای همهٴ ما بودند ما باید راه آنها را ادامه دهیم.
ژنرال هیوشلتون نقض عهدهای آمریکا در مورد ساکنان اشرف و لیبرتی را محکوم کرد و گفت: وقتی دیدیم وزارت‌خارجه آمریکا با مسألهٴ اشرف و لیبرتی با بزدلی برخورد کرد متأسف شدیم. قول آمریکا چه بوده؟ سفیر آمریکا حتی می‌ترسد از کمپ لیبرتی بازدید کند؟ آیا از دیدن وضع اسفبار لیبرتی می‌ترسد؟
ژنرال هیوشلتون افزود: آقای اوباما مسؤل بی‌عملی دولت آمریکا در رابطه با اشرف و کمپ لیبرتی است. به نظر می‌رسد آمریکا حرفی را که ما می‌گفتیم تازه فهمیده است که مالکی یک عروسک رژیم ایران است.
ژنرال شلتون خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: باید کمپ لیبرتی را منطقه حفاظت‌شده اعلام کنید. یک پیام قوی بفرستید که حمله به لیبرتی حمله به خاک آمریکاست.
ژنرال شلتون افزود: رژیم ایران بخشی از مشکل در عراق و خاورمیانه است. نه همکاری و نه هماهنگی و نه تبادل اطلاعات با رژیم ایران را نباید انجام دهیم. این مرزسرخها نباید نقض شود. نقض این مرزسرخ ها خیانت به 52 شهید اشرف است.
ژنرال شلتون با سلام به ساکنان لیبرتی تأکید کرد: ما تا آخر در کنار شما ایستاده‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75d5db93-7129-4ad5-8e0b-2cea8cee4a8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات