728 x 90

پرونده هسته ای ایران,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

ژنرال هیو شلتون: ما مدیون مقاومت ایران هستیم

-

ارتشبد هیو شلتون
ارتشبد هیو شلتون
ژنرال هیو شلتون رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا نسبت به فریب آخوندها در مذاکرات هسته‌یی هشدار داد.
وی طی مقاله‌یی که در نیوزویک درج شده از جمله نوشت: این رژیم همان رژیمی است که مکرراً در مورد برنامه اتمی خود دروغ گفته است، در نقض حقوق‌بشر، رکورد‌دار است و بزرگترین رژیم حامی تروریسم در جهان است. رژیم ایران در لبنان و غزه و سوریه فاجعه آفریده است و در بدترین کشتارهای قرن دست داشته است. قدس نیروی رسوای رژیم ایران خارج از حوزه قضایی این رژیم عمل می‌کند و گروه‌های شبه‌نظامی بیرحمی را در عراق تعلیم داده است تا نوچه‌اش مالکی را بر سر قدرت نگهدارند.
برنامه سری اتمی رژیم ایران را نه آژانسهای اطلاعاتی غرب و دیدبان اتمی سازمان ملل بلکه مخالفان ایرانی افشا کردند.
ما ایجاد یک ایران مبتنی بر جدایی دین از دولت، دموکراتیک و غیراتمی را مدیون گروه اصلی اپوزیسیون ایران یعنی شورای ملی مقاومت ایران می‌دانیم.
در هر صورت ضعف نشان‌دادن جامعه بین‌المللی، فقدان قاطعیت و دادن امتیازها، تنها ملاها را تشویق می‌کند که به فریب، انکار کردن و مخفیکاری مجدد روی آورند.
خانم رجوی به درستی گفته است اگر ملاها می‌خواستند، شش ماه برای رسیدن به یک توافق جامع کافی بود. زمان ژست گرفتنها و ادا و اطوار درآوردنها برای رژیم ایران به پایان رسیده است.
به کسی نباید به‌خاطر وقت‌کشی و چانه‌زنی پاداش داد. به ملاها چرا باید پاداش داد؟ جای تعجب است که چرا دولت اوباما این را فهم نمی‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f9ac235-2056-412e-9329-cf131c4969cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات