728 x 90

گزارش كامل ويلپنت 1393,

فریدون سید احمدی: هر اشرفی را که ببندند، ما هزار اشرف دیگر بنا خواهیم کرد، در سراسر جهان!

-

فریدون سیداحمدی
فریدون سیداحمدی
با تشکر فراوان. سلام به همگی. نام من فریدون سید احمدی است، می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به همهٴ برادران و خواهرانم در زندان لیبرتی سلام کنم؛ ما احترام بسیاری برای شما قائلیم.

برای شما به‌دلیل مبارزةتان در خط مقدم برای یک ایران آزاد احترام بسیاری قائلیم و احساس می‌کنیم که در هر لحظه از نبردمان علیه رژیم ایران، در کنار شما هستیم. و به‌یمن وجود شما است که ما با افتخار می‌گوییم، اشرفی هستیم. می‌خواهم به هواداران مقاومت ایران در داخل کشور درود بفرستم، آنهایی که با فعالیتهای بسیار شجاعانه‌شان شعلهٴ مقاومت ایران را روشن نگه می‌دارند؛ به شما بسیار افتخار می‌کنیم. مطمئنم که با این حمایت گسترده امروز، رژیم ایران بیش از پیش به وحشت افتاده است. شما امروز به آنها این پیام را دادید که هر مجاهدی را بکشند، هزار مجاهد دیگر دوباره برخواهند خاست.

و هر اشرفی را که ببندند، ما هزار اشرف دیگر بنا خواهیم کرد، در سراسر جهان.

حال اجازه بدهید نمایندگان بیش از 300 انجمن ایرانی را معرفی کنم، از اروپا، آسیا، ایالات متحده، کانادا و استرالیا که امروز در این گردهمایی شرکت دارند، از آنها می‌خواهم که در این فرصت روی سن بیایند و به من بپیوندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d6cdfae-c3a7-43f7-85f1-5b124bf92de9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات