728 x 90

-

تجلیل سران رژیم از کارنامه جنایات آخوند محمدی گیلانی

-

سردژخیم دادگاههای ارتجاع در دهه 60، محمدی گیلانی
سردژخیم دادگاههای ارتجاع در دهه 60، محمدی گیلانی
پس از مرگ آخوند جنایتکار محمدی گیلانی حاکم ضدشرع دادگاههای ضدانقلاب خمینی؛ سران رژیم به صحنه آمدند، همراهی او با دجال جماران را ستودند و از خدمات او به نظام بابت سرکوب و اعدام مجاهدین تجلیل و تقدیر کردند.
آخوند محمدی گیلانی قاتل بیشماران مجاهدی است که گفته بود حتی نیاز به محاکمه مجاهدین اسیر نیست و تأکید کرده بود: «محارب بعد از دستگیری توبه‌اش پذیرفته نمی‌شود. کیفر همان کیفری است که قرآن تعیین می‌کند. کشتن به شدیدترین وجه، حلق‌آویز کردن به فضاحت بارترین حالت ممکن. دست راست و پای چپ آنها بریده شود. اسلام اجازه می‌دهد اینها را که در خیابان تظاهرات مسلحانه می‌کنند دستگیر شوند و در کنار دیوار، همان جا آنها را گلوله بزنند. از نظر اصول فقهی لازم نیست به محاکم صالحه بیاورند. برای این‌که محارب بودند… اسلام اجازه نمی‌دهد که بدن مجروح این‌گونه افراد باغی به بیمارستان برده شود، بلکه باید تمام‌کش شود».. «… اسلام اجازه می‌دهد حتی اگر زیر تعزیر آنها جان هم بدهند کسی ضامن نیست، که عین فتوای امام است»... . (کیهان29شهریور60)
در تقدیر از این آخوند جانی، روحانی رئیس‌جمهور رژیم، علی لاریجانی، حسن خمینی، ابوترابی‌فرد معاون رئیس مجلس رژیم و... سوگ نامه منتشر کردند و در مورد کارنامه او در جنایت و رذالت و همراهی با خمینی و خامنه‌ای سخن گفتند.
آخوند حسن روحانی در سوگنامه‌اش در مورد مرگ این آخوند خون‌آشام می‌نویسد: ”نقش مؤثر ایشان در رونق علمی حوزه، نهضت اسلامی و پس از پیروزی انقلاب در قوه قضاییه، حمایت بی‌دریغ در جهت تحقق آرمانهای امام راحل (ره) و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تهدیدات و حضور فعال و مؤثردر مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان تنها بخشی از خدمات آن عالم بزرگوار می‌باشد“. (خبرگزاری ایرنا18تیر93)
علی لاریجانی رئیس مجلس نیز خدمات این آخوند دژخیم را به‌دلیل این‌که ”خدمات فراوانی به کشور و نظام عرضه داشتند“ ستود (خبرگزاری ایرنا18تیر93)
پیش از این نیز پاسدار احمدی‌نژاد در مقام رئیس‌جمهور آدمکشان و شکنجه‌گران نظام، به آخوند محمدی گیلانی حاکم شرع خمینی در اوین که امضا کننده‌ هزاران حکم تیرباران بود، نشان درجه یک عدالت اعطا کرد و برای تهدید مردم و جوانان به‌پاخاسته در قیام آزادیبخش مردم ایران گفت: ”امروز فراوانند خدمتگذاران قوه قضاییه که از روش و منش آیت‌الله محمدی گیلانی پیروی می‌کنند و خادمان ارزنده‌ای برای نظام هستند. شخصیت آقای گیلانی، و خود ایشون یک مدال افتخار بر سینه ملت ایرانند که آیت‌الله محمدی گیلانی کسی است که عدالت را از خودش (حکم قتل فرزندان مجاهدش مهدی وکاظم) شروع کرد و درباره خودش اجرا کرد بعد منشأ خدمات بزرگ به انقلاب و جمهوری اسلامی شد“. (تلویزیون شبکه1، 6تیر1388)
2تیر 91 نیز در گردهمایی گروهی از آخوندهای حکومتی در حوزه قم، نظیر جوادی آملی، سبحانی، مصباح یزدی و مرتضی مقتدایی از مقام به‌اصطلاح علمی این خونخوار و خدماتی که برای نظام انجام داده است، شد.
خبرگزاری مهر در این باره به‌نقل از آخوند مرتضی مقتدایی گزارش داد: ”ایشان با اجرای حکم نزدیک‌ترین افراد به خود عدالت اسلامی در قوه قضاییه نظام را نشان داد تا برای همه قضات الگو شود... قاطعیت به همراه عطوفت و مهربانی از جمله ویژگیهای بارز ایشان است و وی با اجرای حکم برای دو فرزند خویش (مجاهدین شهید کاظم و مهدی گیلانی)، کاری تاریخی را انجام داد»... (خبرگزاری مهر 2تیر 91)
سایت جهان‌نیوز رژیم نیز در مورد اقدام جنایتکارانه گیلانی در مورد فرزندان مجاهدش کاظم و مهدی می‌نویسد: «یکی از بارزترین نمونه‌ها در این خصوص نحوه برخورد آیت‌الله محمدی گیلانی در قبال دو فرزند ناخلف خود می‌باشد که در جریان بلوای مجاهدین در خرداد سال 60، به همراه عده زیادی از مجاهدین دستگیر شدند و فرزندان ایشان گرفتار تیغ عدالت پدرشده و نهایتاً حضرت آیت‌الله، خود شخصاً آنها را محاکمه و حکم اعدام را صادر نمود. …“
پس از مرگ این آخوند دژخیم یک رسانه وابسته به باند رفسنجانی- روحانی قصد سفید سازی پرونده سراسر شقاوت وسفاکیت این آخوند در مورد مجاهدین و فرزندان مجاهد وشهیدش را دارد.
این است پرونده سیاه، سراسر شقاوت و قساوت این آخوند جنایتکار در حق مجاهدین و فرزندان مردم ایران که سران رژیم به پاس این جنایتها در غم از دست دادن او سوگنامه می‌نویسند و باند رفسنجانی- روحانی به‌خاطر پرونده جنایت‌بار او در قتل و کشتار زندانیان مجاهد او را مورد تجلیل قرار می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/565c7966-a48f-4eac-8638-044ed7743323"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات