728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان سوری در زیر شدیدترین بمبارانها اهداف خود را پیش می‌برند

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
 رژیم اسد که یارای مقابله با رزمندگان سوری را ندارد با استفاده از سکوت جامعه جهانی به کشتار هر چه بیشتر مردم می‌پردازد.
تلویزیون العربیه:
اخبار رسیده از حما حاکی است طی روزهای اخیر درگیریها در چند محور بار دیگر بالا گرفته است. رزمندگان از جنوب شهر مورک، به نیروهای اسد یورش بردند، و ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از آنها، به انبارهای تسلیحاتی آنان دست پیدا کردند. در درگیریهایی که در غرب این منطقه روی داد، رزمندگان مراکز نیروهای اسد را مورد تهاجم قرار دادند و تعدادی از ادوات نظامی آنها را نیز منهدم کردند.
در این میان رژیم اسد بارها شهرهای مورک، کفرزیتا، و معصره و دیگر نقاط این استان را با راکت و بمبهای بشکه‌ای مورد حمله هوایی قرار داد.
اما در پایتخت، کانون اصلی درگیریها در ملیحه و جوبر است. با وجود بمباران وحشیانه مناطق مسکونی درگیریها بین رزمندگان و نیروهای اسد به‌شدت جریان دارد.
رژیم اسد حتی اطراف این مناطق را که رزمندگان در آن حضور ندارند بمب‌باران و منازل مردم را به خرابه تبدیل کرده است.
در بمبارانهای شهرهای جسرین و داریا بر اثر اصابت بمبهای بشکه‌ای به منازل، آتش‌سوزی ایجاد شده و خسارات زیادی به مردم وارد آمده است.
بمبارانهای وحشیانه در بیشتر مناطق استان درعا نیز طی روزهای گذشته جریان داشته است. ساکنان غیرنظامی قربانیان این جنایات اسد بوده‌اند.
در همین استان رزمندگان برای پاکسازی تمامی مراکز دشمن در منطقه استراتژیک تل الجموع در تلاش هستند.
اما از درگیریهای دیرالزور، نبرد با مزدوران داعش با انواع سلاحها ادامه دارد. رزمندگان سعی دارند مساحت بیشتری از این استان را که در واقع مرکز اصلی این مزدوران در سوریه محسوب می‌شود آزاد کنند. طی روزهای گذشته رزمندگان توانسته‌اند ضربات سنگینی را به جنایتکاران وارد کنند.
رژیم اسد برای تضعیف روحیه رزمندگان سعی دارد این مناطق را محاصره کند و از ورود مواد غذایی و دارویی جلوگیری نماید. رژیم اسد در چارچوب همین سیاست برق را نیز در اکثر شهرهای این استان قطع کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92c0240b-d747-48ad-9177-1c55cc4a80ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات