728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,دخالت

علامه رافع الرفاعی: قاسم سلیمانی و معاونش مسجدی بازی طائقه‌گری را در عراق با جزئیاتش دنبال می‌کنند

-

شیخ رافع الرفاعی مفتی عراق
شیخ رافع الرفاعی مفتی عراق
علامه رافع الرفاعی مفتی دیار عراق در گفتگو با تلویزیون الجزیره عربی در تشریح اوضاع کنونی عراق گفت:
ما با یک تروریسم دولتی درگیر هستیم... اگر زمام امور این کشور در دست مالکی و دنبالچه‌هایش و نیز دم و دنبالچه‌های (رژیم) ایران بماند باید منتظر سقوط و فروپاشی کشور باشیم. آنها به هر کسی که در مقابل ظلمشان سرخم نمی‌کند تهمت داعش و القاعده می‌زنند.. این دولت برنامه‌اش طائفه گرایانه است، مالکی با فرقه‌گرایی زشتش و با کشتار اهل سنت در استانهایشان می‌خواهد اربابانش در ایران را راضی کند. این قیمت این کرسی است که او می‌خواهد به‌خاطر آن همه مردم را قربانی کند.

علامه رافع الرفاعی در پاسخ به پرسشی در مورد علت وجود چنین وضعیتی در عراق گفت: آنچه در عراق دارد رخ می‌دهد این است که قاسم سلیمانی و معاونش مسجدی که ساکن بغداد است این بازی را با جزئیاتش دارند فرماندهی می‌کنند. تیپهای زیادی از نیروهای شبه‌نظامی هستند که این مأموریت را انجام می‌دهند. این نیروهای شبه‌نظامی عبارتند از: عصائب اهل حق، نیروهای بدر، نیروهای حزب‌الله و... این نیروها در ایران آموزش دیده‌اند آنها را آورده‌اند که فتنه طائفه‌ای را دامن بزنند یعنی مثلاً می‌گویند داعش مردم را در فلوجه اخراج کرده و یا کوچ داده. من اهل فلوجه هستم به خدا قسم می‌خورم که هیچ‌کس از اهالی فلوجه به‌دلیل وجود افراد مسلح خارج نشده است بلکه این مردم به‌خاطر بمباران عمدی از شهر خارج می‌شوند.

علامه رافع الرفاعی در مورد امکان گفتگو با مالکی گفت: آیا ما مجاز به چنین گفتگویی هستیم وقتی که فرزندان و خانواده ما در زیر بمباران بشکه‌های انفجاری باشند؟ آیا ما حق داریم که با یک مجرم که تشنه به خون مردم ما است گفتگو کنیم.

برنامه‌یی که مالکی می‌خواهد اجرا کند برنامه‌ای است که او از طرف اربابانش مأمور اجرای آن است. اگر آنچه را که می‌خواهند اجرا کند به هرآنچه که می‌خواهد دست پیدا می‌کند اما اگر انجام ندهد به خواسته‌هایش دست نخواهد یافت. بنابراین موضوع نه در دست مالکی است و نه در دست دولت. همه می‌دانند که پرونده عراق با همه جزئیاتش در دست قاسم سلیمانی و معاونش مسجدی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5822869-f1c8-4694-bd02-00dcf4c6e12e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات