728 x 90

حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت 93,

پیامهای سناتور برنار فورنیه و شهرداران فرانسوی در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

-

 -
-
سناتور برنار فورنیه، عضو مجلس سنای فرانسه

 
 
 
من برنار فورنیه، سناتور فرانسوی از گروه UMP هستم. می‌خواهم به مردم ایران بگویم چقدر همراه مبارزه‌ای هستم که در این‌جا ایرانیان تبعیدی علیه قدرت حاکم در ایران به پیش می‌برند، قدرتی که متأسفانه به حاکمیت خود با صدها کشته ادامه می‌دهد، چیزی که غرب از آن بی‌خبر است. به‌عنوان یک رهرو سنت گلیسم UMP، همان سیاستی که شامل تحسین مبارزه ژنرال دو گل برای آزادی بود، همان سنتی که الهام‌بخش مقاومت ما در هفتاد سال پیش محسوب می‌شود، باید بگویم چقدر مبارزه ایرانیانی که با شهامت و اراده مصمم به پیش برده می‌شود برایم قابل فهم است، مبارزه‌ای به‌منظور دور کردن تدریجی این رژیم ضددموکراتیک و بدنام از کشور زیبایی که ایران نام دارد.
در عین‌حال باید به برگزارکنندگان گردهمایی 27ژوئن در پاریس در فرانسه درود فرستاد. این افتخاری برای کشور ماست که میزبان چنین گردهمایی باشد که در موفقیت آن، مانند گردهمایی سال گذشته، شک ندارم، اقدامی امید بخش برای ایرانیانی که در کشورشان زیر یوغ دیکتاتوری روزگار به‌سر می‌برند.

استفان گاتینیون-شهردار سوران فرانسه
 
 
 
 
من استفان گاتینیون هستم، شهردار سوران و عضو شورای منطقه ایل دو فرانس. من همراه سایر منتخبان سوران، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران حاضر خواهم بود، روز 27ژوئن در ویلپنت، برای اعلام حمایت از برقراری دموکراسی و آزادی در ایران، برای این‌که این کشور عظیم با تاریخ درخشانش بتواند به دموکراسی دست یابد و آحاد افراد ملت ایران بتوانند حیاتی آزاد مانند شهروندان سایر کشورهای آزاد در سراسر جهان را تجربه کنند. بدین ترتیب من نیز مانند شما، و امیدوارم که به تعداد زیاد حاضر شوید، روز 27ژوئن در ویلپنت خواهم بود.

آرمان ژاکمن-شهردار موسی له ویو فرانسه
 
 
 

سلام بر همه
من آرمان ژاکمن هستم، شهردار موسی له ویو... که مدتهاست با فعالیت شما آشنا و با تمامی قلبم در کنار مردم ایران هستم، مردمی که برایشان پایمردی و دستیابی به تمامی خواسته‌هایشان را آرزو می‌کنم، و در رأس آن این‌که این نظام وحشی هر چه سریعتر و در تمامیت آن از صحنه محو شود...
البته من 27ژوئن در ویلپنت در کنار شما خواهم بود، سال گذشته هم من آنجا بودم و امسال نیز در کمال میل حاضر خواهم بود.

ژرارد بوژه - معاون شهردار شهر لوپن فرانسه
 
 
 

من اخیراً در شهر لوپن انتخاب شده‌ام، و قویاً از مردم ایران در راه نیل به دموکراسی حمایت می‌کنم. ما همواره در کنار مردمی هستیم که برای دموکراسی مبارزه می‌کنند، این امروز تنها خواسته ماست. و به‌عنوان منتخب به شما اطمینان می‌دهم که ما همواره در کنار شما خواهیم بود. وعده ما روز 27ژوئن... در ویلپنت برای حمایت از مردم ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d67fa080-4a51-46b5-abe5-ec9d37061116"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات