728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

سرنگون کردن یک هواپیمای جنگی اسد توسط رزمندگان در اطراف دمشق

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
در اطراف دمشق رزمندگان در دو محور با نیروهای اسد درگیر شدند و توانستند علاوه بر سرنگون کردن یک هواپیمای جنگی در ملیحه، خسارات مالی و جانی به نیروهای اسد در بلندیهای قلمون وارد کنند.

تلویزیون اورینت:

اتاق عملیات گردان الرحمان مستقر در دمشق اعلام کرد رزمندگان این گردان طی درگیریهای روز چهارشنبه یک هواپیمای جنگی اسد را در آسمان منطقه ملیحه هدف قرار داده و سرنگون کردند، در رابطه با درگیریها در پایتخت همچنین خبر می‌رسد، رزمندگان گردان محمدیه در چند محور از جمله شمال شهر یبرود و قلمون با نیروهای اسد درگیر شدند. در این درگیریها تعدادی از مزدوران اسد به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز به اسارت درآمدند.
در این درگیریها، یک تیپ که به این منطقه اعزام شده بود، مجبور به ترک منطقه شد.
در این تهاجمات، رزمندگان 4خودرو که بر روی آنها مسلسلهای سنگین نصب شده بود و تعدادی موشک کنگورد از نیروهای اسد به غنیمت گرفتند
در همین رابطه گزارشگر تلویزیون اورینت مستقر در دمشق گزارش می‌دهد:
بلندیهای قلمون شاهد درگیریهای شدیدی بین رزمندگان با نیروهای اسد بود. این درگیریها خصوصاً در نزدیکی شهرهای «جیرود» و «بقعا» و بلندیهای غربی رخ داد و رزمندگان دست بالا را داشتند. در این درگیریها رزمندگان تلفاتی به دشمن وارد کردند و توانستند به غنائمی نیز دست پیدا کنند.
رزمندگان از بلندیهای این منطقه به‌عنوان پوششی برای امنیت خود استفاده می‌کنند و این نقطه از پایگاههای بزرگ نظام دور است. دشمن در این نقطه تمرکز نیرویی بالایی دارد و از شبه‌نظامیان نیز استفاده می‌کند، رزمندگان برای ضربه زدن به نیروهای نظام می‌بایستی از عملیاتی ناهماهنگ و غافلگیر کننده استفاده کنند، اتاق عملیات رزمندگان با برآورد وضعیت، عملیات رزمندگان را در این منطقه طراحی و اجرا می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf5db943-8c58-453e-882b-cb545268e3cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات