728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

هلاکت ۲۵تن از مزدوران اسد و انهدام یک تانک تی۷۲ توسط رزمندگان سوریه

-

تانکهای منهدم شده توسط ارتش آزادی سوریه - آرشیو
تانکهای منهدم شده توسط ارتش آزادی سوریه - آرشیو
رزمندگان مراکز انتخاباتی اسد را در پایتخت به میدان نبرد تبدیل کردند و حملات گسترده‌یی را در مناطق مختلف دمشق به اجرا درآوردند.

تلویزیون اورینت:
از دمشق و منطقه جوبر خبر می‌رسد یکی دیگر از سرکردگان دشمن به نام سرهنگ موسی موسی در درگیریهای شرق این منطقه به هلاکت رسیده است. شدت درگیری در این منطقه به حدی بود که رژیم اسد به‌منظور پشتبانی نیروهایش بارها دست به بمباران مناطق درگیری زد.

رزمندگان گردان وطنیه تصاویری از دمشق ارسال کردند که نشان می‌دهد رزمندگان با پیشروی در منطقه جوبر توانستند محله «مبنی الثانی» را که به قلب پایتخت منتهی می‌شود به تصرف خود در بیاورند. رزمندگان هم‌اکنون در حال آماده‌سازیهای اولیه برای ادامه عملیات خود از سمت منطقه عباسیین به‌منظور تهاجم به مراکز اسد در وسط دمشق هستند

امتداد درگیریهای دمشق به منطقه قابون رسیده است، رزمندگان این منطقه، با نیروهای ویژه نظام درگیریهای شدیدی داشتند. از سوی دیگر از جنوب کمپ یرموک خبر می‌رسد درگیریهای شدیدی در اطراف این کمپ در جریان است.

رزمندگان همچنین در منطقه ملیحه یک تانک تی 72دشمن را منهدم کردند.

رزمندگان جبهه اسلامی اعلام کردند توانستند با تهاجم به نیروهای اسد، مساحتی از مزارع شرقی این منطقه را آزاد کنند. در این درگیریها که منجر به عقب‌نشینی نیروهای اسد شد، حداقل 25تن از آنان کشته شدند که در بین آنها شبه‌نظامیان عراقی و لبنانی نیز دیده می‌شوند.

در منطقه خان دنون در غرب نیز رزمندگان دست به تهاجم به مراکز نیرویی اسد زدند و توانستند، مواضع خود را در این محور جلو بکشند. این در حالی بود که رژیم اسد قصد پیشروی از مناطق الثوره و عین البیضاع را داشت. اما رزمندگان با سد کردن راه آنها در همان ابتدا در منطقه خان دنون، اجازه پیشروی به آنها را ندادند و بعد از وارد آوردن خسارت به آنها، عناصر اسد مجبور به ترک منطقه شدند. در جریان عقب‌نشینی نیز رزمندگان تلفات دیگری را به دشمن وارد کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c7478d0-4ed9-4cae-bb84-8a1fe4652e68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات