728 x 90

اعدام غلامرضا خسروي,

تناقض‌گویی و آه و ناله وزارت‌خارجه رژیم در واکنش به اعتراضهای بین‌المللی به اعدام غلامرضا خسروی

-

مرضیه افخم سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
مرضیه افخم سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
وزارت خارجه رژیم آخوندی در واکنش به‌هشدار وزارت‌خارجه آمریکا بعد از اعدام غلامرضا خسروی جرمهای بی‌اساس جدیدی در توجیه اعدام غلامرضا خسروی مطرح کرد.

افخم سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی مدعی شد که غلامرضا خسروی «به جرم مشارکت در اقدام تروریستی و کشتن افراد بی‌گناه» اعدام شده است. سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم گفت: «‌وزارت امور خارجه آمریکا با استناد به نام فردی درباره موضوع اعدام در ایران موضعگیری کرده که این فرد به‌جهت عضویت در گروه‌های تروریستی و مشارکت در اقدام تروریستی و کشتن افراد بی‌گناه مجازات شده‌است».

یک روز پس از اعدام زندانی سیاسی مجاهد خلق غلامرضا خسروی، دولت آمریکا در مورد آمار بالای اعدامها در ایران هشدار داد.
جن ساکی سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد: با وجود این‌که آمریکا دنبال یافتن راههای دیپلوماتیک در مناقشه هسته‌یی با رژیم ایران است اما همچنین نگران نقض حقوق‌بشر در ایران است. دولت آمریکا از تمام تلاشها برای ایجاد آزادیهای اولیه برای تمام ایرانیان حمایت می‌کند.
جن ساکی همچنین افزوده بود: رعایت حقوق‌بشر از سوی رژیم ایران آزمونی کلیدی برای پیوستن این رژیم به جامعه جهانی است.

ادعای وزارت‌خارجه آخوند روحانی در نسبت دادن «اقدام تروریستی و کشتن افراد بیگناه» به مجاهد خلق غلامرضا خسروی در حالیست که دادستانی ارتجاع به‌طور رسمی اتهام «محاربه» به‌غلامرضا را به‌خاطر «تلاش مؤثر برای پیشبرد اهداف (مجاهدین)»، «ارتباط با مجاهدین» و «ارائه کمکهای مالی به (مجاهدین)» اعلام کرده بود و در اطلاع‌رسانی دادستانی ارتجاع هیچ اشاره‌یی به جرمهایی که سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم برای غلامرضای قهرمان سرهم‌بندی کرده نبود. ردیف کردن جرمهای جدید بی‌اساس برای یک زندانی سیاسی اعدام شده، آن هم از سوی وزارت‌خارجه آخوند حسن روحانی، نشانگر استیصال رژیم در قبال موج محکومیتها و انزجار افکار عمومی جهان از اعدام جنایتکارانه مجاهد خلق غلامرضا خسروی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/715122a5-930b-48ae-8c82-27de8ffab05c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات