728 x 90

اعدام غلامرضا خسروي,زندانیان سیاسی,

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در محکومیت اعدام ضدبشری غلامرضا خسروی

-

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج، روز چهارشنبه 14خرداد طی بیانیه‌یی اعدام جنایتکارانه قهرمان مجاهد خلق غلامرضا خسروی را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: اعدام خسروی خشونت طلبی رژیم و رسوایی مدعیان حقوق‌بشر ـ مدتی پیش صادق لاریجانی به‌اصطلاح رئیس قوه قضاییه رژیم اسلامی حاکم بر ایران با صراحت اعلام کرد ما اعدام سیاسی نداریم. این دروغگویی آشکار به هیچ‌وجه شگفت‌انگیز نیست برای این‌که دروغگویی خصیصه ذاتی این رژیم به یادگار مانده از خمینی است. حکومت موسوم به جمهوری اسلامی هر گاه در تنگنا قرار بگیرد دست به هر جنایتی می‌زند تا به هواداران خود روحیه بدهد و به‌زعم خود در درون نیروهای دموکراسی‌خواه هراس ایجاد نماید. انتقام جویی، خشونت طلبی، خدعه و دروغگویی جزو ذات این حکومت دیکتاتوری است و هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد. در شرایطی که شاید رشد جنبشهای اجتماعی مثل مخالفت عمومی با اعدام، نه به پوشش اجباری، اعتصابها پی‌درپی طبقه کارگری برای رسیدن به مطالبات بر حق خود، فراگیر شدن مطالبات بر حق آزادی بی‌قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی عقیدتی، استقلال قوه قضاییه و دادرسی منصفانه و سایر مطالبات هستند، تا زمانی که در سیاستهای خارجی شکست خورده پیآمد آن انزوای بیشتر، تحریمهای شدیدتر علیه رژیم، و در نتیجه تشدید اعتراضات عمومی دست به خشونتهای بیشتر نیز خواهد زد. آنها به هر قیمت در پی حفظ قدرت و ثروت هستند. به همین دلیل خسروی‌ها را بدار می‌آویزند. تا به سایر زندانیان سیاسی پیام بدهند که مقاومت در برابر سرکوب آن‌گونه که در بند ۳۵۰ اوین اتفاق افتاد پیآمد سختی دارد. اما از این واقعیت غافل هستند که اگر ‌چه اعدام خسروی‌ها برای زندانیان سیاسی بسیار دردناک و سنگین است اما زندانیان نیز از اقدامات جنایتکارانه چند جنایتکار در کرسی قدرت و ثروت نشسته منزجر هستند که این امر را از نزدیک شاهد بودیم. در عین‌حال اعدام غلامرضا خسروی شاید بیشتر بر زندانیان سیاسی این پیام را به دول غربی که به دروغ ادعا می‌کنند در مذاکرات و تعاملات خود با رژیم سراسر جنایت، خشونت و فریبکار حاکم بر ایران مسأله حقوق‌بشر را مورد توجه قرار می‌دهند، دارد که از زمان شروع چنین مذاکراتی بر تعداد اعدامها افزوده شده و نقض سیستماتیک حقوق‌بشر به‌شدت ادامه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f72ded08-2a5e-4030-a212-5bd9156cbbd2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات