728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

سلسله پیشرویهای رزمندگان در حومه دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان در سلسله پیشرویهای خود در حومه پایتخت توانستند به چند محور مهم در منطقه «الکسوه» دست یابند. در جریان این عملیات، یک سرکرده دشمن با رتبه سرهنگ تمام، به همراه حداقل دو مزدور دیگر در شمال منطقه داریا به هلاکت رسیدند.

تلویزیون اورینت:
مدت 5روز است که رژیم اسد سعی دارد، کنترال جاده دمشق به محله‌های قدیمی داریا را به دست بگیرد و رزمندگان از مناطق مختلف محله الکسوه خصوصاً از سمت جنوب مانع تمامی تحرکات آن شده‌اند.
در عملیات مشترک رزمندگان، مناطق الثورهٴ ، الدنون و عین البیضاء به کنترل آنها درآمد. در عملیات رزمندگان خسارات مالی و تسلیحاتی زیادی به نیروهای اسد وارد کردند، از جمله دو تانک و یک زرهی بی.ام.پی دشمن را منهدم کردند. نیروهای اسد در مواجهه با این تهاجمات سریع و سنگین، راهی نداشتند جز این‌که تا مواضع خود در بلندیهای شرقی دنون عقب بکشند.
این عملیات نیروهای اسد را مشغول کرد تا رزمندگان مستقر در داریا نیز بتوانند ضربات خود را به این نیروها وارد کنند. رزمندگان به این نیروها که قصد داشتند با کندن تونل خود را به مناطق آزاد شده نزدیک کنند حمله کردند و یورش آنها را در سه نقطه متوقف و به شکست کشاندند.
از شرق دمشق و منطقه الملیحه نیز خبر می‌رسد درگیریهای شدیدی میان رزمندگان و نیروهای اسد در جریان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4489bbad-02ff-4df0-bc55-d7364e88c748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات