728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

جزییات جدیدی از کمکهای رژیم ایران به بشار اسد

-

پاسدار عبدالله اسکندری
پاسدار عبدالله اسکندری
تلویزیون الجزیره:
تحلیلگران می‌گویند رژیم ایران با تمام قوا به بقای رژیم اسد کمک می‌کند.


مطبوعات رژیم آخوندی اعلام کردند یک سرکرده تروریست سپاه پاسداران به نام سرتیپ پاسدار عبدالله اسکندری، طی یک درگیری در اطراف منطقه زینبیه در دمشق به هلاکت رسیده است. اتاق عملیات رزمندگان در بیانیه‌یی اعلام کرد رژیم تهران هزاران تن از نیروهای خود را برای جنگ با مردم سوریه به این کشور اعزام کرده است.

این سرکرده رژیم آخوندی یکی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسدارن بود. او تنها نفری نیست که رژیم ایران برای انجام مأموریت به سوریه اعزام کرده است. در حال حاضر بیشترین صحنه‌های درگیریها را در تمامی خاک سوریه سرکردگان ایرانی فرماندهی می‌کنند و تعداد زیادی از آنها در درگیریهای اخیر به هلاکت رسیده‌اند. اضافه بر این، رژیم ایران بیشترین کمک مالی و لجستیکی را برای دیکتاتور سوریه به این کشور ارسال می‌کند.

حکومت ایران بارها اعلام کرده است که ادامه جنگ در سوریه به نفع رژیم است و به هر ترتیب که شده بایستی ادامه پیدا کند. حتی در مواردی گفته شده، شرکت در این جنگ از شرکت در جنگ رژیم ایران و عراق مهمتر و حیاتی‌تر است.

حکومت ایران نه تنها از استانهای مختلف کشور نیرو برای اعزام به سوریه جذب می‌کند، بلکه به جذب مزدور از دیگر کشورها نیز می‌پردازد، به‌طوری که هم‌اکنون بغیر از ایران از 7کشور دیگر از جمله عراق، لبنان و افغانستان هزاران نفر را برای کمک به بشار اسد روانه کرده است. اپوزیسیون سوریه اعلام کرده است، رزمندگان سوریه هم‌اکنون در تمامی جبهه ها با این شبه‌نظامیان درگیر هستند و نه با عناصر اسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6c0a52e-9e10-4081-aff5-33ce72d21715"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات