728 x 90

اعدام غلامرضا خسروي,شهيدان قيام,

پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت شهادت قهرمانانه غلامرضا خسروی

-

مریم رجوی
مریم رجوی
مریم رجوی، شهادت قهرمانانه مجاهد خلق غلامرضا خسروی سوادجانی پس از تحمل 12سال اسارت و شکنجه در زندانهای رژیم آخوندی را به خانواده و بستگان داغدارش، به همه مجاهدین و اعضای خانواده بزرگ مقاومت ایران و به زندانیان سیاسی و همبندان مقاوم او تسلیت و تهنیت گفت و افزود:
رژیم پلید یزیدی، عامدانه در سالروز میلاد امام حسین، به اعدام زندانی مقاوم و قهرمان غلامرضا خسروی از نوادگان و رهروان راستین راه تاریخی سید الشهدا «منادی هیهات منا الذله» مبادرت کرد.
اعدام برای انتقام از زندانیان بند 350 و دیگر زندانیان مقاوم در همه زندانهای رژیم در خرداد ماه در آستانه 30خرداد صورت گرفت. شکنجه‌گران اوین او را محرک اصلی اعتراض و خیزش زندانیان مقاوم بند 350 می‌دانستند. از این پیشتر غلامرضا خسروی چندین بار در معرض اعدام قرار گرفته بود اما هر بار به‌خاطر اخطارها و اعتراضات بین‌المللی و نگرانی رژیم از برانگیختگی افکار عمومی متوقف شد. دژخیمان خامنه‌ای اجرای این حکم جنایتکارانه را پس از حمله وحشیانه به او و دیگر زندانیان سیاسی بند350 اوین، ابلاغ کرده بودند.
این است نشانه اعتدال و میانه‌روی در ولایت یزیدی آخوندها که می‌خواهند با اعدام و کشتار مجاهدین در اشرف و لیبرتی و اوین و گوهردشت و دیگر زندانها، رژیم زهر خورده و درهم شکسته را بر سرپا نگهدارند. اما نمی‌دانند که این خونهای به ناحق ریخته، شعله‌های مقاومت پایدار مردم ایران را فروزانتر و روز سرنگونی رژیم یزیدی آنها را هر چه نزدیکتر می‌کند.

مریم رجوی بر ضرورت محاکمه بین‌المللی سران رژیم آخوندی که بقای حاکمیت نامشروع خود را در سرکوب و شکنجه و اعدام می‌بینند تأکید کرد و گفت: اعدامهای فزاینده در ایران گواه این حقیقت است که هیچ مذاکره و معامله‌یی با این رژیم نباید و نمی‌تواند حقوق‌بشر و حقوق بنیادین مردم ایران را تحت الشعاع قرار دهد. اتخاذ تدابیر مؤثر بین‌المللی برای توقف اعدامها و بایکوت کامل این رژیم نامشروع که هیچ حرمتی برای کرامت انسانی مردم ایران و برای التزامات و قانون بین‌المللی قائل نیست، بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5feca9dc-9d3f-4018-a2ca-e16e1c8006b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات