728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

کشته شدن حداقل هزار نظامی و شبه‌نظامی اسد در حومه دمشق طی۴۰روز

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت:
طی 40روز گذشته در درگیریهای منطقه ملیحه دمشق، حداقل 1000 مزدور شبه‌نظامی اسد کشته و تعدادی زیادی از آنان با برداشتن جراحات سنگین مجبور به ترک این منطقه شده‌اند.

مدیر مطبوعاتی رزمندگان اهل شام با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد و رژیم اسد برای تصرف منطقه ملیحه دمشق از 2500مزدور ایرانی و عراقی و دیگر عناصر خود فروخته تحت فرماندهی مزدوران حزب‌الله لبنان در این منطقه استفاده کرده است. مزدوران عصائب عراق، نقش محوری در این تجاوزات و تلاش برای ورود به این منطقه را ایفا می‌کردند، به‌طوری که نیروهای اسد در این عملیات و در خط مقدم به‌طور کلی شرکت نداشتند و فقط نقش پشتیبانی این عناصر شبه‌نظامی را برعهده داشتند.

برای پس زدن این تلاشهای نظام اسد و عقب راندن آنها از محله ملیحه، رزمندگان گردانهای الرحمان و کتائب اسلامی در یک عملیات مشترک شرکت کردند. آنها در قدم اول شریان اصلی و امدادرسانی این مزدوران را از سمت مزارع «شبعا» قطع کردند. در این عملیات مزدوران شبه‌نظامی خسارات زیادی را متحمل شدند از جمله 40تن از آنان به هلاکت رسیدند و دو زرهی تی 72آنان نیز منهدم شد.

در حالی که درگیریهای شدید در غوطه شرقی به پنجاهمین روز خود می‌رسد، رژیم اسد با وارد کردن زرهی و تسلیحات مکانیزه سعی دارد هر طور که شده برای بالا بردن وزن تبلیغات انتخاباتی، وارد این منطقه شود. در گزارشها آمده است این منطقه حداقل 400بار مورد تهاجمات هوایی قرار گرفته است و 300موشک زمین به زمین به سمت آن شلیک شده است، نظام اسد برای این‌که بتواند ادعا کند به این منطقه در پایتخت مسلط است، 2400بار با توپ سنگین آن را هدف قرار داده است و 230روز است که اجازه ورود هیچ موادی را به درون این منطقه نداده است. اما رزمندگان با ایمان استوار، در مقابل تمامی این جنایات و توطئه‌های نظام ایستاده‌اند و تصمیم دارند تا سرنگونی این نشناسند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59d22df9-557b-463d-b587-fb6cd8781635"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات