728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

نبردهای رزمندگان سوریه در حومه دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان طی چند روز گذشته توانستند ضمن درهم شکستن حملات دشمن به مناطق غوطه شرقی، به پیشرویهای خود ادامه بدهند.

تلویزیون اورینت:

رزمندگان جبهه اسلامی اعلام کردند یک فروند هلیکوپتر را در آسمان منطقه ملیحه دمشق سرنگون کردند. آنها این هلیکوپتر را با موشک ضدهوایی روسی مورد اصابت قرار دادند و سه فروند دیگر از آنها بعد از مشاهده این صحنه، منطقه را ترک کردند. همچنین این رزمندگان با شبه‌نظامیان اسد درگیر شدند و تلفات زیادی را به آنها وارد کردند

در چند روز گذشته منطقه غوطه شرقی شاهد درگیریهای وسیعی بین رزمندگان و مزدوران اسد بود. رزمندگان تمامی تلاشهای نیروهای اسد و شبه‌نظامیان حامی آنها را در هم شکستند و با وارد آوردن خسارت زیاد آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

در همین حال رزمندگان گردان الرحمان نیز به مراکز اسد یورش بردند. آنها پایگاه 81 نیروهای دشمن در نزدیکی اتوبان بین‌المللی دمشق را با آتش خمپاره هدف قرار دادند.

نیروهای دشمن که از رویارویی با رزمندگان عاجز مانده‌اند، به دفعات مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات هوایی و پرتاب موشکهای زمین به زمین قرار دادند، که متأسفانه تعدادی از ساکنان قربانی این جنایات شدند و ویرانیهای زیادی در مناطق مسکونی به بار آمد.

این بمب بارانها در منطقه داریا نیز ادامه داشت و دو محله این منطقه نیز با آتش توپ هدف قرار گرفت. این جنایات در منطقه جنوبی این شهر نیز تکرار شد.

گزارشگران صحنه خبر می‌دهند که درگیریهای وسیعی در مناطق منتهی به اتوبان بین‌المللی «السلام» بین رزمندگان و نیروهای اسد صورت گرفته است. رزمندگان توانستند به چند ساختمان نیروهای اسد تهاجم کرده و آنها را پاکسازی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40126b70-f1e6-4181-a715-845724e5de7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات