728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار جزایری: اجازه عبور از خطوط قرمز را نمی‌دهیم و اگر لازم باشد برخورد می‌کنیم

-

پاسدار مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی
پاسدار مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی
پاسدار مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح رژیم با لحن تهدیدآمیزی گفت: اجازه عبور آمریکاییها و دیگران از خطوط قرمز خود را نمی‌دهیم و اگر لازم باشد با آنها برخورد می‌کنیم.
وی افزود: «آمریکا با علم به این مسأله که تجهیزات نظامی و دفاعی خطوط قرمز غیرقابل عبور برای ایران محسوب می‌شود، با هدف فشار بر تیم مذاکره‌کننده‌ ایرانی درصدد باج‌خواهی و امتیازگیری بیشتر در موضوع هسته‌یی است».
پاسدار جزایری گفت: «آمریکا در موضوع انرژی هسته‌یی و تحریمهای ایران بر اساس یک توهم استراتژیک، دچار خطای راهبردی شده است و تصور می‌کند قادر است جمهوری اسلامی ایران را دچار تغییر رفتار کند».
این اظهارات و تهدیدهای پاسدار جزایری یک روز پس از اظهارات پاسدار حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صورت می‌گیرد و تشتت و اختلاف در درون نیروهای مسلح رژیم به‌ویژه سپاه پاسداران را نشان می‌دهد.
پاسدار فیروز آبادی به رسانه‌های وابسته به نیروهای مسلح رژیم که عمدتاً وابسته به سپاه و بسیج هستند، هشدار داد اگر روش خود را در برابر دولت آخوند حسن روحانی اصلاح نکنند با آنها برخورد می‌شود. فیروز آبادی این رسانه‌ها را متهم کرد مطابق با مشی و رهنمودهای خامنه‌ای حرکت نمی‌کنند.
فیروز آبادی به صراحت گفت: ”بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبط هستند، خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روش شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2a30976-1861-49cf-aacd-fe04ed707d7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات