728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان برای آزادسازی کامل شهر خان شیخون خیز برداشته‌اند

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان ضربات مهلکی را طی روزهای گذشته به مزدوران اسد در این منطقه وارد آورده‌اند.

تلویزیون اورینت

رزمندگان شهر ادلب در جنوب منطقه خان شیخون با تهاجم به مراکز نیروهای اسد تعداد زیادی از این مزدوران را به هلاکت رساندند. آنها توانستند چندین محور مهم این منطقه را به‌طور کامل به تصرف درآورند. همچنین محور «ابو علاء» در نزدیکی مرکز اطلاعات هوایی اسد را با استفاده از تاکتیک کندن تونل به‌طور کامل منهدم کردند و تمامی مزدوران داخل آن را به هلاکت رساندند.

طبق گزارشات رسیده در ادامه این سلسه عملیات رزمندگان هم‌اکنون در نزدیکی پادگان «خزانات» و «حاجز السلام» که آخرین مراکز نیروهای اسد در این منطقه محسوب می‌شوند، در حال نبرد سنگین برای آزادسازی کامل شهر خان شیخون هستند.

محور ابو علاء که مورد تهاجم رزمندگان قرار گرفته، دروازه جنوبی شهر محسوب می‌شود. رزمندگان از این طریق توانستند راه خود را برای تصرف دیگر مراکز دشمن باز کنند. بعد از درگیریهای شدید با انواع سلاحها رزمندگان توانستند چهار محور و مرکز نیروهای دشمن را نیز به کنترل خود در بیاورند و به انبارهای تسلیحاتی آن دسترسی پیدا کنند.

رژیم اسد برای پشتیبانی از نیروهای شکست خورده خود به‌طور دائم در حال بمباران این مناطق است.

در منطقه معمره النعمان بعد از انهدام پادگان الضیف توسط رزمندگان، در حال حاضر سکوت موقتی در خط مقدم نبرد حاکم است. نیروهای اسد بعد از این ضربه سعی می‌کنند از مواضع خود خارج نشوند رزمندگان نیز به‌طور ناهماهنگ به سوی آنها شلیک می‌کنند. دشمن شکست خورده چند بار اطراف این منطقه خصوصاً شمال را با بشکه‌های انفجاری بمباران کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b25e1c99-fae0-4efd-b8e5-79723af24fa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات