728 x 90

اعتراضات در عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

بر پایی تجمعات و نماز جمعه در ۶استان به‌پاخاسته عراق با شعار «فلوجه، دژ پایداری»

-

تجمع و نماز جمعه در استانهای بپا خاسته عراق-آرشیو
تجمع و نماز جمعه در استانهای بپا خاسته عراق-آرشیو
به گزارش تلویزیون بغداد نماز وحدت جمعه در شش استان به‌پاخاسته عراق به‌رغم آتشباری و پرتاب بشکه‌های انفجاری در فلوجه و آتش زدن خانه‌های مردم در پانصد و دهمین روز جنبش مردمی برگزار شد.

جنبش مردمی بر ضرورت یاری رساندن به عشایر و نجات مردم انبار از نابودی که در معرض آن قرار گرفته‌اند تأکید کرد. مردم به‌پاخاسته اعلام کردند تا تحقق تمامی خواسته‌هایشان که برای آن به صحنه آمده‌اند پایدار و ثابت قدم خواهند بود»...

به گزارش تلویزیون سامرا خطیب بیجی خواهان محاکمه بین‌المللی مالکی و نظامیانش که مسبب جنایت علیه بشریت در الانبار و ابوغریب هستند گردیدو نسبت به ادامه آتشباری کور در غرب کشور هشدار داد و خواستار توقف فوری آن گردید. خطیب جمعه تکریت شیخ باسل التکریتی ضمن تأکید بر فتوای علامه عبدالملک السعدی در حمایت از مردم فلوجه اعلام کرد: جناب علامه السعدی اعلام جنگ نکرده بلکه ضرورت دفاع از خود را اعلام نموده است».

به گزارش تلویزیون بغداد شیخ احمد المحمدی خطیب فلوجه در نماز وحدت این شهر اعلام کرد: مالکی در کشتار مردم فلوجه و رمادی همان سیاست بشار اسد را در پیش گرفته است.

به گزارش تلویزیون بغداد همزمان با برگزاری نماز جمعه امام مسجد توحید در اعظمیه بغداد به همراه یکی از نمازگزاران توسط نیروهای امنیتی مالکی دستگیر شدند.

تلویزیون بغداد گفت. همزمان آتشباری فلوجه شدید با هلیکوپتر و توپخانه سنگین بر روی شهر فلوجه ادامه دارد و نیروهای نظامی مالکی به آلبوسوده رمادی حمله کردند. به گزارش تلویزیون بغداد یک منبع امنیتی در انبار گفت: نیروهای ارتش حمله امنیتی گسترده‌یی را با مشارکت یکی از لشکرهای زرهی و هلیکوپترهای نظامی در منطقه آلبوسوده در شرق رمادی به پیش می‌برند و ارتباطات در رمادی از هفت روز قبل قطع شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c2740ae-c758-4e69-9eba-ec19f68d1306"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات