728 x 90

حذف فله‌یی کاندیداهای نمایش انتخاباتی

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع

بحران حذف فله‌یی کاندیداهای نمایش انتخاباتی که در مرحله کنونی دامن عوامل سرسپرده و سوگند خوردگان به‌التزام عملی و اعتقاد قلبی به‌ ولایت فقیه را هم گرفته است، حکومت آخوندی را از پیامدهای آن هراسان کرده است. تا جایی که علی مطهری نسبت به‌ خطری که متوجه «کیان نظام» است و سپاه پاسداران نسبت به‌ خطر قیام و شورش هشدار می‌دهند.

در حالیکه رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت فقیه ضمن تلاش برای گرم کردن تنور نمایش انتخاباتی و دعوت این و آن به‌ شرکت در این خیمه شب بازی، خط در میان، از حذف عوامل باند خودش شکوه و شکایت می‌کند، علی مطهری از اعضای حذف شده مجلس ارتجاع درباره پیامدهای بحران حذف فله‌ای کاندیدا و شکاف در رأس رژیم، نوشت: برای آینده (نظام) نگران شدم. این‌که عضو حقوقدان شورای نگهبان در جلسه‌یی که به‌ دعوت شورا به‌ آنجا رفتم تلویحاً گفت شما باید همان را بگویید که ما می‌گوییم، لرزه بر اندامم انداخت و در یک لحظه فکر کردم که دارم خواب می‌بینم... اینجانب ادامه این رویه را که در این دوره از انتخابات مجلس شدت گرفته است خطری می‌دانم که کیان جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند.

ساداتیان عضو پیشین مجلس ارتجاع نیز با نگرانی گفت: عملکرد شورای نگهبان سرمایه اجتماعی را از بین برده و حذف نامزدهای نمایندگی مجلس در شرایطی که کشور با بحران مواجه است زیانش بیشتر از نفعش است.

از سوی دیگر روزنامه سپاه پاسداران نیز از سربرآوردن قیام در فرصت انتخاباتی ابراز وحشت کرد و نوشت: حمله به‌ خطوط قرمز نظام در ایام تبلیغات انتخاباتی سال ۸۸ توسط برخی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت مشهودی تحریک سیاسی- اجتماعی مردم را به‌دنبال داشت و فضای روانی جامعه را به‌شدت ملتهب کرد و نهایتاً به‌ ایجاد شورشهای اجتماعی و اغتشاش و درگیریهای خیابانی منتهی شد.

در این میان و در حالیکه باند مغلوب نظام و اصلاح‌طلبان قلابی ولایت اعلام کرده‌اند در این نمایش انتخاباتی شرکت نخواهند کرد و بازار شعبده با سردی مواجه است، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی تصمیم رژیم برای رقم سازیهای تقلبی و زمینه سازی برای آن را برملا کرد و پیشاپیش، از اعلام شرکت بیش از ۶۰درصد از رأی‌دهندگان خبر داد!.

آخوند مصباحی مقدم گفت: مشارکت مردم باشکوه خواهد بود... مشارکت در انتخابات نزدیک به‌ ۶۰ درصد خواهد بود

رقم‌سازی ۶۰درصدی مصباحی مقدم، در حالیست که یک مهره باند مغلوب رژیم به‌نام میرلوحی پیش‌بینی کرده است: با رد صلاحیتهایی که صورت گرفت جریانهای سیاسی نگران حضور مردم هستند به‌طوری که صحبت از درصد مشارکت ۲۰ تا ۳۰درصدی می‌کنند. بگذریم که کل این آمار و ارقام هم‌چنان که بارها مهره‌های رژیم گفته‌اند تقلبی و مطلقاً بی‌اعتبار است.

یک مهره دیگری باند مغلوب به‌نام جواد امام درباره حذف فله‌ای کاندیداهای این باند گفت: روحانی چیزی برای پنهان کردن ندارد و رسما اعلام کرده که دیگر انتخاباتی در کار نیست بلکه این کاری که انجام می‌شود انتصابات است و نیز «انتخابات» تشریفاتی بیش نیست... از میان ۳۰حزب اصلاح‌طلب تنها ۷درصد تأیید صلاحیت شده ۱۶دبیرکل و قائم‌مقام دبیران احزاب، ۱۱استاندار، ۲۵نفر از اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: انتخابات بدون رقیب، شکست جمهوریت نظام است و این انتخابات اصلاح‌طلبان مؤثر را ذبح کرده‌اند و تکلیف سه چهارم کرسی‌ها از الآن مشخص است.

جهانبخش محبی‌نیا عضو مجلس ارتجاع نیز با اشاره به‌حذف فله‌ای باند کاندیداها گفت: دیو تخریب در هر دوره فربه‌تر و تنومندتر شده و در چنین اوضاعی بیم آن می‌رود که در مقطعی صحبت از جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی جرم باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b84efa8-91a6-4164-ab1f-7df26e5dafe6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات