728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

تهاجم رزمندگان سوریه به مراکز تجمع نیروهای اسد در حلب و دیرالزور

-

 -
-
نظام اسد با بمبارانهای وحشیانه و اعزام مزدور تلاش می‌کند راهی برای مقابله با وضعیت بحرانی خود بیابد. اما رزمندگان با ضربات خود این تلاشها را با شکست مواجه می‌کنند.

گزارشات رسیده از مناطق مختلف سوریه حکایت از آن دارد که مناطق مسکونی محله‌های «هنداریه» و «حنانهٴ » شهر حلب و منطقه صنایع این شهر، با ده‌های بشکه انفجاری هدف قرار داده شدند و تعدادی از ساکنان این مناطق قربانی این حملات وحشیانه نیروهای اسد شدند.

اتاق عملیات رزمندگان اهل شام، گزارش کرد رزمندگان این ارتش، مراکز تجمع نیروهای اسد را در منطقه الزهرا ء با موشکهای دست‌ساز مورد تهاجم قرار دادند و در محله شیخ یوسف نیز به این مراکز با آتش مسلسهای سنگین یورش بردند

شهر درعا و منطقه «داعل» نیز بارها مورد حملات هوایی قرار گرفت. مناطق «نوا»، «سین» و «انخل» با بشکه‌های انفجاری بمباران شدند که متأسفانه در این میان تعدادی از ساکنان کشته و مجروح شدند.

همزمان، رزمندگان این شهر در جنوب «شیخ مسکین» با نیروهای دشمن درگیر شدند و مرکز تجمع آنها را با آتش توپ خانه و موشک به‌طور مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین از شمال شرق شهر درعا خبر می‌رسد که رزمندگان جسد 7تن از فرماندهان اسد را که در درگیریهای این منطقه به هلاکت رسیده بودند در قبال آزادی 2زن و کودکان آنها که در بازداشت نیروهای اسد در شهر «بصیرالحریر» بودند تحویل دادند.
 
 

ساکنان شهر دیرالزور با انتشار بیانیه‌یی از رزمندگان و فرماندهان ارتش آزادی خواستند با ارسال نیرو به این منطقه به مشکلاتی که مزدوران داعش خصوصاً در ایام اخیر با محاصره و ممانعت از ورود مواد غذایی برای ساکنان این مناطق ایجاد کرده‌اند پایان دهند. زیرا این معضلات به حدی است که بسیاری از ساکنان این مناطق را مجبور به ترک منازلشان کرده و مابقی نیز توان تأمین حداقل نیازهای روزانه را ندارند. رزمندگان موجود در این مناطق نیز با امکانات محدودی مواجه هستند و حل این مشکل طراحی و اعزام نیروی بیشتری را طلب می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef7cbf92-592e-470b-acab-99cebccc40cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات