728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

گزافه‌گویی و پوشال بافی سرکردگان سپاه!

-

 پاسداران رژیم
پاسداران رژیم
درآستانه دور دوم گفتگوهای اتمی رژیم با کشورهای1+5، این روزها فرماندهان سپاه ضدخلقی رژیم یک روزدر میان به صحنه می‌آیند و با راه‌انداختن دودودم پوشالی در مورد قدرت بازدارندگی و تسلیحات آن سخن می‌گویند.
پاسدار سرداران رژیم تا آنجا که می‌توانند دود و دم راه می‌اندازند، بلوف می‌زنند و به‌اصطلاح عامیانه خالی بندی می‌کنند تا بتوانند به گمان خود دنیا را مسحور قدرت نظام ولایت کنند.
پاسدار رحیم صفوی مشاور خامنه‌ای شکست راهبردهای غربی، عربی و اسراییل را نوید می‌دهد که ناشی از اندیشه‌های ”رهرمعظم“ است، اما در عین‌حال نمی‌تواند ترس نظام ولایت را از تهدیدهایی که آن را احاطه کرده کتمان کند و چند جمله بعد ترس رژیم را از سرنگونی برملا می‌کند.
پاسدار رحیم صفوی هدف استراتژیک رژیم را حفظ بقای نظام ولایت‌فقیه می‌داند و تهدیدهایی نظیر ”جنگ سایبری تا جنگ نرم نیمه‌سخت یا سخت، تهدیدات زیست‌محیطی و جنگ اقتصادی“ و سایر تهدیدهای دگرگون شده که رژیم را احاطه کرده، ردیف می‌کند و نتیجه می‌گیرد هدف این تهدیدها ”استحاله، تغییر و سرنگونی“ نظام است!.
سردار پاسدار دریایی رژیم (پاسدار علی فدوی) از آمادگی نیروی دریایی سپاه برای برای درگیری با ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس داد سخن سر می‌دهد، که ایهالناس ما آمادگی درگیری با ناوهای آمریکایی را داریم و درس رفتار شناسی نیروی دریایی آمریکا را یاد گرفته‌ایم.
این پاسدار مدعی می‌شود که دوستان و دشمنان نظام فقط قسمت کمی از توانمندی ندسا (نیروی دریایی سپاه) را می‌دانند و وای به روزی که آنها از میزان توانمندی سپاه مطلع شوند، آن وقت است که فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد، خواندن هارت و پورتهای این پاسدار پخمه خالی از لطف نیست: ”میزان زیادی از آن (توانمندیها) را مطلع نیستند. این توانمندیهای ناشناخته، یا در طول زمان برای بازدارندگی صورت می‌گیرد یا در صحنه جنگ نشان داده خواهد شد. اما دشمن از همین اطلاعات کمی هم که از توانمندی ما دارد، نگران است“ و ناوهای هواپیمابرآمریکایی در منطقه تحت ”کنترل کامل سپاه“ قراردارند و یکی از اهداف نیروی دریایی سپاه ”ازبین بردن نیروی دریایی آمریکا“ است!.
پاسدار فدوی پارا فراتر از اینها هم می‌گذارد ومدعی یاددادن دروس استراتژیک و تاکتیک به فرماندهان نیروی دریایی و ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس می‌شود، که این آمریکاییها خیلی ازمسایل را نمی‌دانند وبسیار عوامانه تحلیل می‌کنندو!...
فرمانده نیروی دریایی سپاه با استفاده از امدادهای غیبی خمینی دجال و ”رهبرمعظم“ لاف وگزاف را تا آنجا ادامه می‌دهد که ظرف یک چشم به هم زدن و با سرعت برق و باد، با انواع اقدامات عملیاتی ظرف 50ثانیه شناورهای آمریکایی را غرق می‌کند و اگر شناورهای بخت‌برگشته آمریکایی به اخطار سپاه جواب ندهند، بلافاصله تعدادی ازشناورهای نظام اطراف آنها را محاصره می‌کنند و سامانه‌های موشکی نظام روی آنها قفل می‌شود!
برای این‌که تصور نشود مزحرفات سرکرده نیروی دریایی سپاه، هذیان ناشی از دریا گرفتگی است، پاسدار دیگری به نام همدانی به میدان آمده و در مورد قدرت رژیم روی زمین (و نه در دریا) چرندیات بافته تا همراه با فدوی و به‌طور مشترک به اختراعات نظامی رژیم، یک دستگاه پرت‌وپلا گویی آب ـ خاکی افزوده کنند. پاسدار همدانی مدعی است 130هزار بسیجی آموزش دیده منتظر ورود به سوریه است، و اندرباب قدرت بسیج در ”عمق استتراتژیک“ نظام سخن سرایی می‌کند، اما نمی‌گوید که اگر این بسیجیهای بی‌صاحبت آن‌قدر قدر قدرت هستند، پس چرا پس از هرگوشمالی یک بسیجی توسط یک جوان آزاده، آه وفغان نظام بلند است و آخوندها و مقامات رژیم تریبون و منبر را روی سرخود خراب می‌کنند.
پاسدار همدانی مدعی می‌شود که در تمام استانهای ایران ستاد پشتیبانی از نظام حافظ اسد تشکیل شده است و از به‌اصطلاح استقبال مردمی از این اقدام رژیم اشاره می‌کند، اما هیچ اشاره‌یی به نفرت عموم مردم ایران از دخالتهای رژیم در سوریه، لبنان و فلسطین آنجا که که در قیام سال 88 مردم یک صدا فریاد می‌زدند ”نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران“ نمی‌کند و اساساً به صرفه و مصلحت نظام نمی‌داند که بگوید مردم ایران نسبت به دخالتهای توسعه‌طلبانه رژیم در امور داخلی کشورهای منطقه چه واکنشی دارند.
هارت و پورتهای آبی ـ خاکی باید با لاف و گزافهای هوا ـ فضایی کامل می‌شد و این مهم را خامنه‌ای عهده دارد شد.
ولی‌فقیه رژیم از تجهیزات پیشرفته رژیم در ”ستاد فرماندهی نیروی نیروی هوافضای سپاه“ بازدید کرد که در آنجا به گفته رسانه‌های رژیم انواع و اقسام سامانه‌های موشکی ضد ناو و بالستیکی و ضد سپر موشکی، سامانه‌های پدافندی و انواع رادارها و مرکز کنترل فرماندهی و پهبادهای تولیدی به نمایش گذاشته شده‌اند که آماده عمل وشلیک به فرمان ”فرمانده کل قوا“ هستند!.
در بازدید خامنه‌ای انبوه! پهبادهای شاهد129، شاهد125 و شاهد 121 و سیستم‌های هدایت وکنترل و موتور پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور! ردیف شده‌اند که منتظر اشاره ”حضرت آقا“ هستند تا با شلیک انبوه موشکهای سجیل، ابابیل و به بیان دقیقتر هردمبیل! نظام، بر سردشمنان فرضی و دشمنان واقعی نظام، فرود آمده و پوزه آنها و پوزه استکبار را به خاک بمالند و خیال ”آقا“ را از ترفندها و توطئه‌های ”استکبارجهانی“ علیه نظام آسوده کنند و ایشان آسوده خاطر، مسلمین جهان را دلالت و هدایت کند!.
پاسدار حاجی‌زاده یکی ازسرکردگان سپاه شرمنده الطاف ”حضرت آقا“ است ومدعی انواع و اقسام دست آوردهای استراتژیکی و تاکتیکی در زمینه هوا فضا است. اما یک اشکال کوچک می‌بیند که امانتداری مردم! نمی‌گذارد تمامی‌توانمندیها را رسانه‌یی کند: ”نیروی هوافضای سپاه نمی‌تواند تمامی‌توانمندیها را رسانه‌یی کند زیرا ما امانت‌دار مردم هستیم و طبیعی است که نتوانیم بخش‌هایی از کار را رسانه‌یی کنیم“.
روزنامه جوان ارگان بسیج نیز در عالم وهم و گمان مدعی است که قدرت نظام آن‌چنان مافوق تصور است و گمان می‌کند قدرتهای جهان در مقابل قدرت و توان نظامی رژیم آخوندی زانوی غم به بغل گرفته و با تضرع به درگاه ”ولایت“ به التماس و درخواست افتاده‌اند تا اندکی از این قدرت را بکاهد: ”قدرتهای بزرگ امروز در برابر ملت ایران زانو زده‌اند و ضمن به‌رسمیت شناختن این پیشرفتها به التماس افتاده‌اند تا سرعت پیشرفتها را کاهش دهند ما باید با هوشمندی از این مرحله عبور کنیم“.
رژیم آخوند‌ی مدعی شده است که پهباد آمریکایی را به شیوه «مهندسی معکوس» تولید کرده است. اکنون به نظر می‌رسد، نه فقط پهباد، بلکه کل قدرت نظامی ادعایی حکومت آخوندی، تکنولوژی «ولی‌فقیه یک شبه شدن» را از خامنه‌ای الگو گرفته و با مهندسی معکوس، یک شبه رژیم آخوندی را مخوفترین قدرت نظامی روی کره ارض کرده است. فقط یک مسأله می‌ماند و آن هم این سؤال است که اگر نظام آخوندی ماشاءالله هزار ماشاءالله به چنین قدرت نظامی تبدیل شده که قدرتهای جهان به آن رشک برده و از آن حساب می‌برند، چرا خامنه‌ای به صحنه نمی‌آید و قدرتهای غربی را تهدید نمی‌کند که «همه گزینه‌ها روی میز است» و «گزینه نظامی، از روی میز حذف نشده» است؟ بلکه برعکس، ولی‌فقیه رژیم چند روز پیش پس از دیدار از همین به‌اصطلاح دستاوردهای نظام، با نگرانی و به طرز عجز آلودی شکوه و شکایت می‌کرد که چرا حالا که پای میز مذاکره آمده است، هنوز قدرتهای جهانی او را تهدید به حمله نظامی می‌کنند و کار ذلت و ورشکستگی را به آنجا رساند که می‌گفت مذاکرات را ادامه بدهید حتی اگر به لغو تحریمها منجر نشود.
اگر ‌چه با بیان طنز به اظهارات مهوع و لاف وگزافهای سرکردگان سپاه آخوندی اشاره شد، اما در یک جا می‌توان حرفهای آنها را جدی گرفت، که در ورای این ادعاهای پوشالی و مسخره یک واقعیت نهفته است و آن هم ترس از سرنگونی نظام است و غوغا سالاریهای سردار پاسداران رژیم به مصداق سوت درتاریکی کشیدن است.
هم‌اکنون نظام آخوندی در چنبره بحرانهای داخلی و خارجی گیر کرده، ولی‌فقیه زهر اتمی را سرکشیده و در وضعیت ضعف مطلق قرار گرفته، تضادهای مهارناپذیر و مرگبار درونی رژیم را شرحه شرحه کرده است، در چنین شرایطی لاف وگزافهای سرکردگان سپاه فقط در یک جا مصرف دارد و آن هم برای حفظ ونگهداری نیروهای وارفته سپاه و بسیج است و در یک کلام لاف وگزاف سرکردگان سپاه برای مصرف داخلی رژیم است.
در بیرون از نظام آخوندی اساساً کسی فرصت نمی‌کند که این حرفها را جدی بگیرد و اهمیتی برای آنها قابل شود، آن‌چنان که در مقابل گزافه‌گویی پاسدار علی فدوی مبنی بر این‌که در عرض 50ثانیه شناورهای آمریکایی را غرق می‌کند!، وزارت دفاع آمریکا این ادعا را به تمسخر گرفت و سخنگوی پنتاگون گفت نیروی دریایی این کشور از سخنان اغراق‌آمیز فرمانده نیروی دریایی سپاه آخوندی، هیچ‌گونه نگرانی ندارد.
سرهنگ استیو واران سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، سخنان پاسدار فدوی را به باد استحضاء گرفت و امکان غرق رزمناوهای آمریکایی توسط قایقهای تندروهای سپاه مجهز به موشک را مردود دانست. او گفت حدس می‌زند منظور آقای فدوی غرق یک ماکت چوبی در 50ثانیه بوده است.
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین نیز ادعای فرمانده نیروی دریایی سپاه رژیم را به تمسخر گرفت. این سخنگو گفت سپاه پاسداران ایران با ماکت چوبی خود هر آرزویی داشته باشد بر عملیات نیروی دریایی آمریکا درخلیج فارس هیچ‌گونه تاثیری نخواهد داشت!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1286d87b-79ca-424d-b028-8ba10e0e0ab8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات