728 x 90

اعتراضات در عراق,اخبار عراق,

شیخ علی حاتم امیر قبایل دلیم عراق: انقلاب تا گرفتن حقوق مردم الانبار ادامه دارد

-

شیخ علی حاتم امیر عشایر دلیم عراق
شیخ علی حاتم امیر عشایر دلیم عراق
تلویزیون التغییر-7مه2014
پیام شیخ علی حاتم سلیمان امیر قبایل دلیم عراق
از روزی که خاک الانبار را حدود دو هفته قبل ترک کردیم، رسانه‌های مغرض و مشکوک تلاش می‌کنند درباره دیدار ما تهمت بزنند و شک ایجاد کنند.
در پاسخ به همه مطالبی که رسانه‌ها و طرفهای مغرض و اجیرشده باند خیانتکاران مطرح کرده‌اند و تلاش می‌کنند به انقلاب الانبار و چهره‌های آن لطمه وارد کنند، مایلیم نکات زیر را بیان کنیم.
یکم: هدف از رفتن ما به امان، دیدار با علمای مذهبی و شیوخ عشایر مقیم خارج عراق به‌منظور بحث و مشورت با آنها حول آنچه اکنون در الانبار می‌گذرد بود و بر خلاف آنچه رسانه‌های مذکور تبلیغ می‌کنند، برای بحث با هیچ طرف دولتی وابسته به بغداد، نبوده است.
دوم. هیچ دیدار یا تماسی با هیچ‌یک از مقامات حکومت مالکی یا نمایندگان آن نداشتیم و هر کسی را که چنین ادعایی می‌کند به چالش می‌طلبیم که آن را اثبات کند.
سوم: انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد تا این‌که همه خواسته‌های چهارده گانه متحصنان اجرا شود.
چهارم: همه می‌دانند و ما نیز یادآوری می‌کنیم که ما هیچ ابتکار عملی را که دربرگیرنده عقب‌نشینی ارتش از همه خاک الانبار نباشد قبول نخواهیم کرد...
و قبلاً هم به صراحت اعلام کرده‌ایم که هیچ طرفی که از نظر سیاسی انقلاب را نمایندگی کند (نماینده سیاسی انقلاب باشد) وجود ندارد. ... ما دو خط را به موازات هم ادامه می‌دهیم،
یکم ادامه انقلاب از نظر نظامی تا وقتی که حقوق مردم الانبار و استانهای ششگانه را بگیریم
و خط دوم این است که از هیچ تلاشی برای ارتباط با همه طرفها فروگذار نمی‌کنیم و الحمدلله این دیدار را تمام کردیم و همه را در جریان آنچه در الانبار می‌گذرد قراردادیم. و مهمترین جنبه این دیدار مسأله خانواده‌های کوچ کرده بود و به مردم عراق می‌گوییم که متأسفانه دولت تلاش می‌کند با استفاده از شرایط سخت خانواده‌های کوچ کرده، به انقلابیون فشار بیاورد. در نتیجه همه مردم الانبار چه کوچ کردگان و چه رزمندگان و یا عشایر اتفاق‌نظر دارند که این راه را ادامه دهند و هیچ نوع گرایش و توجهی نسبت به این موضوع نشان ندهند.
ما تأکید می‌کنیم و می‌گوییم که از این انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و سازش نمی‌کنیم و ادامه می‌دهیم و الحمدلله به عراق و الانبار برگشتیم و به‌زودی دیدارهای زیادی در داخل عراق و خارج از عراق خواهیم داشت و به تلاش خود برای نقل حقایق ادامه خواهیم داد تا وقتی که برای مردم و همه جهان ثابت کنیم که اهالی الانبار روی دو موضوع مهم اتفاق‌نظر دارند.
موضوع اول این است که مخالف هر نوع تروریزم هستیم که متأسفانه باند جنایتکاران و برخی از سیاستمداران وابسته به دولت مالکی آن را وارد کرده‌اند
ولی ما صاحب آرمان هستیم و همه باید بدانند که بعد از این انتخابات این موضوع تمام نمی‌شود و طی هفت ماه و یا هشت ماه هم تمام نمی‌شود، ما حساب انرا کرده‌ایم و می‌دانیم که این دولت چه مقاصدی دارد که الانبار را به این جنگ کشانده است و اهداف سیاسی وجود دارد که متأسفانه برخی طرفهای سیاسی آن را دنبال می‌کنند.
بنابراین انقلاب ادامه دارد و به همه مطمئن باشند که روی ما تابلو خرید و فروش زده نشده است و مجبور به پاسخگویی هم نیستیم و این حرف را برای مردم خودمان و نه برای دشمنان می‌گوییم و مطمئن باشید که انشاءالله انقلاب ادامه دارد... ما به همین سخن اکتفا می‌کنیم و می‌گوییم که انشاءالله انقلاب نتایج خوبی ببارآورده است و الانبار به‌عنوان پایگاه اهل سنت و عشایر عربی در عراق تثبیت کرده است مرکز اهل سنت و عشایر عربی در عراق است و در برابر این حکومت سر خم نخواهد کرد و نه در برابر هر کسی که باشد سر خم نمی‌کند به کوری چشم مزدوران و عناصر متقلب و دروغگو و کسانی که از خارج مرزها آمده‌اند انقلاب ادامه خواهد یافت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cbc94e6-8cf3-4f55-97d8-a3877ff61778"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات