728 x 90

اخبار عراق,دخالتهای ایران,

جزییات طرح رژیم ایران برای تشکیل سپاه پاسداران در عراق

-

نیروهای عصائب اهل الحق ، شبه نظامیان عراقی
نیروهای عصائب اهل الحق ، شبه نظامیان عراقی
تلویزیون التغییر به‌نقل از منابع آگاه فاش ساخت، سپاه پاسداران شروع به تأسیس یک سپاه پاسداران عراقی کرده است. این منابع افزودند راه‌اندازی این نیرو به پاسدار ”مسجدی“ از اواسط آوریل طی دیدارش با فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق محول شده است. در این دیدار دوجانبه موضوع عدم توانایی ارتش عراق در تصرف فلوجه مطرح شده چیزی که نیازمند یک نیروی شبه‌نظامی رسمی است که بتواند وارد یک جنگ نامنظم بشود.

مسجدی پیشنهاد داد نیروهای عصائب‌الحق برای تشکیل نیروهای دفاع مدنی تعیین شوند و به‌صورت رسمی به‌عنوان یک نیروی وضعیت فوق‌العاده و مردمی برای حفاظت از عراق و بکارگیری آن در جنگها و حتی جنگهای اعلام نشده به‌رسمیت شناخته شوند.

التغییر افزود این موضوع به‌صورت دیگری از طرف فرمانده سپاه پاسداران رژیم در استان قزوین مطرح شد، وی در سخنرانی‌اش به‌مناسبت هفته سیاسی ـ عقیدتی سپاه گفت سپاه پاسداران در کشورهای دیگر تأسیس می‌شود و نقش مهمی در این کشورها ایفا می‌کند از جمله آنها سپاه پاسداران در عراق است که نقش مهمی را در آنجاایفا خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3dd538ca-0d94-4717-9362-e23d46bb5ec7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات