728 x 90

يارانه ها,

تلویزیون الجزیره: پاسخ رد مردم به روحانی

-

پمپ بنزین
پمپ بنزین
به دنبال افزایش قیمت سوخت میزان تقاضای مردم برای دریافت یارانه‌ها روبه افزایش است چیزی که طرح آخوند روحانی را به شکست کشاند.

بخش انگلیسی تلویزیون الجزیره:
مردم ایران شاهد افزایش شدید قیمت سوخت هستند. این بخشی از برنامه روحانی برای کاهش مخارج دولت است، چون اقتصاد این رژیم در برابر تحریمهای بین‌المللی با دشواری روبه‌رو است. ولی این طرح روحانی به‌خوبی پیش نمی‌رود. .
رژیم ایران هنوز باید مخارج بسیار بیشتری بپردازد. هزینه یارانه‌ها در ماه یک میلیارد دلار می‌شود. در حال حاضر اکثر مردم ایران برای گرفتن یارانه‌ها ثبت‌نام کردند. حسن روحانی با ارسال پیامهایی تلاش کرد تا مردم را از دریافت یارانه منصرف کند. ولی در روز چهارشنبه، 95 درصد از مردم اعلام کردند که هنوز به این پول احتیاج دارند.
بر اثر تحریمهای آمریکا و اروپا علیه طرحهای هسته‌ی رژیم ایران، اقتصاد این رژیم ضربه شدیدی خورده است. تورم از نزدیک به 9 درصد در سال 2010 به 40 درصد در سال گذشته رسید. یک چهارم مردم بیکار هستند و قیمت مایحتاج زندگی بسیار بالا است. به احتمال زیاد با بالا رفتن قیمت سوخت مردم درد را احساس خواهند کرد. آنها می‌گویند حاضر نیستند از دریافت یارانه‌ها انصراف بدهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/013ef3fd-1750-4d79-93fe-0967a4140d47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات