728 x 90

يارانه ها,يارانه- فاز دوم,شقه دروني رژيم,

رفسنجانی: طرح یارانه‌ها بر پیکر مریض اقتصادی انجام می‌شود که دستگاههای تنفس آن قطع شده است

-

رفسنجانی
رفسنجانی
رفسنجانی با حمله به باند خامنه‌ای، از عواقب اجرای مرحله دوم طرح حذف یارانه‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: در طرح یارانه‌ها اولین انحراف با طرح ثبات قیمتها در مجلس هفتم ایجاد شد و سپس به اجرای نادرست آن در دولت رسید که معلوم نیست چه منطقی پشت آن بود، چون زمانی قیمتها را بستند و زمانی با تزریق پول به مردم، لگامش را رها کردند.

رفسنجانی که با گردانندگان باند کارگزاران دیدار می‌کرد، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را به یک جراحی مهم تشبیه کرد و گفت: اهمیت این کار موقعی بیشتر می‌شود که بر پیکر نحیف و مریض اقتصادی انجام می‌شود که در مرحله اول خونریزی داشت و دستگاههای تنفس آن نیز قطع شده است.

رفسنجانی باند ولی‌فقیه را مورد حمله قرار داد و «هیاهوی تندروها در مسائل کلان مانند مذاکرات هسته‌یی و جلوگیری از تشدید تحریمها را خطرناک دانست». رفسنجانی گفت: اقلیت مغرض چشم بسته به میدان نقد آمد و در تاریکی رویگردانی مردم از خود، کاه را کوه می‌سازد تا به وظیفه خویش در مانع‌تراشی برای دولت عمل کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f654869-24ff-41f1-9c71-731969b9c5b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات